جلسه شورای اداری شهرستان صحنه به ریاست علیرضا حیدری و با حضور اعضای شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 315187|22:50 - 1400/10/26
نسخه چاپی
جلسه شورای اداری شهرستان صحنه به ریاست علیرضا حیدری و با حضور اعضای شورای  اداری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
فرماندار صحنه بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر دهه فجر وبا تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: امسال با توجه به شرایط موجود برنامه های دهه فجر( از۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه ) با رعایت مسایل بهداشتی برگزار میگردد و راهپیمایی۲۲ بهمن را نیز با شکوه هرچه بیشتر‌ برگزارمی نماییم.

به گزارش امروله ،جلسه شورای اداری شهرستان صحنه به ریاست علیرضا حیدری و با حضور اعضای شورای  اداری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 

?به گزارش واحد روابط عمومی فرمانداری،علیرضا حیدری فرماندار شهرستان صحنه در شورای اداری  با اشاره به اینکه تکریم و پاسخگو بودن مدیران به ارباب رجوع می بایست سرلوحه کار قرار گیرد، افزود: مردم به ما اعتماد کردند و به ما مسئولیت دادند و بی صبرانه منتظر عمل ما هستند و ما موظف به پاسخگوی به آنها هستیم.

 

?حیدری با تاکید بر اینکه ادارات وظایف خود را بخوبی انجام دهند گفت: همه ادارات باید  همه تلاش خود را بکار گیرند تا مشکلات به حداقل کاهش یابد.

 

?فرماندار صحنه در ادامه اضافه کرد: دهه مبارک فجر را نیز در پیش داریم و هجمه های دشمنان در این نیز افزایش می یابد لذا با مردمی کردن مراسم های دهه فجر می توان به مقابله با این هجمه ها رفت.

 

?رییس شورای اداری شهرستان خاطر نشان کرد: مسئولین کمیته های تخصصی در شهرستان نسبت به تشکیل جلسات خود اقدام و نتیجه اقدامات و برنامه های خود را به فرمانداری ارسال نمایند.

 

?فرماندار صحنه بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر دهه فجر وبا تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: امسال با توجه به شرایط موجود برنامه های دهه فجر( از۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه ) با رعایت مسایل بهداشتی برگزار میگردد و راهپیمایی۲۲ بهمن را نیز با شکوه هرچه بیشتر‌ برگزارمی نماییم.

 

?در این جلسه سرهنگ پاسدار مسعود کاظمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیز با تشریح برنامه دهه مبارک فجر از کلیه مسئولین خواست که در اجرای هرچه با شکوه تر این برنامه ها همراهی نمایند.

 

?سرهنگ کاظمی افزود: در آستانه برگزاری چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی قرار داریم بنابراین، همگان باید بیش‌ازپیش نسبت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی احساس مسئولیت کرده و در راستای بالندگی هر چه بیشتر کشور تلاش کنیم.