هشدار گل‌محمدی به مدیریت باشگاه پرسپولیس/ کارد به استخوان رسید

سرویس: ورزشیکد خبر: 315197|22:07 - 1400/10/27
نسخه چاپی
هشدار گل‌محمدی به مدیریت باشگاه پرسپولیس/ کارد به استخوان رسید
اصفهان - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به باشگاه هشدار را می‌دهم که اگر مشکلات بازیکنان و اعضا تیم حل نشود، وارد یک فاز بحران در تیم خواهیم شد، اما امیدوارم مشکلات حل شود.

به گزارش امروله ،به نقل ازخبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی پس از برتری سه بر صفر مقابل ذوب‌آهن و صعود به مرحله بعد رقابت‌های جام حذفی در کنفرانس خبری بعد از بازی اظهار داشت: در جام حذفی داشتن تمرکز مناسب و گل نخوردن بسیار مهم است، در بازی امروز در بخش دفاعی خیلی خوب عمل کردیم و در فاز هجومی از موقعیت‌های خود نیز به خوبی استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: امروز شاهد صحنه‌های بسیار خوبی از فوتبال بودیم که خالق آن‌ها بچه‌های ما بودند. این برد را به هواداران تبریک می‌گوئیم و از همه بازیکنان بخاطر از خود گذشتگی و فداکاری‌های خود برای تیم تشکر می‌کنم، امسال سال عجیب و غریبی برای تیم ما بود و بی‌توجهی‌های بسیاری به تیم ما شد. بازیکنان تیم ما مشکلات محتلفی دارند و باید به آن‌ها رسیدگی شود. به باشگاه هشدار را می‌دهم که اگر مشکلات بازیکنان و اعضا تیم حل نشود، وارد یک فاز بحران در تیم خواهیم شد، اما امیدوارم مشکلات حل شود.

وی افزود: راه زیادی تا گرفتن جام وجود دارد و از بابت صعود به مرحله بعدی خوشحال هستیم. انشالله در ادامه با آرامش و تمرکز بیشتری بازی کنیم. امیدوارم مشکلات بازیکنان حل شود، به قول معروف کارد به استخوان خورده و امیدوارم باشگاه توجه بیشتری به حل مشکلات داشته باشد.

گل‌محمدی درباره استفاده از بازیکنان تاجیک و عملکرد آن‌ها، توضیح داد: آن‌ها سن کمی دارند و می‌توانند برای آینده باشگاه بازیکنان خوبی باشند. آن‌ها در مجموع شروع خوبی داشتند. ما یک مجموعه خوبی از بازیکنان با تجربه و حوان داریم و امروز جوان‌ها عملکرد خوبی داشتند و بازی به سمتی پیش رفت که انتظار آن را داشتیم. خیلی خوب مدیریت کردیم و فضا به شکلی پیش رفت که توانستیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره نقل و انتقالات این باشگاه گفت: تمرکز ما روی بازی با فولاد است و درباره نقل و انتقالات صحبتی ندارم.

وی با اشاره به کیفیت زمین بازی، تاکید کرد: بازی کردن در این زمین واقعاً سخت بود، اما تا جایی که توانستیم در این زمین بازی کردیم، اما در دقایقی مجبور به بازی بلند و مستقیم شدیم. امسال شرایط زمین نسبت به سال گذشته خیلی خراب شده و هر سال دارد بدتر می‌شود. مدیریت خوبی در بحث امکانات وجود ندارد و بدون رعایت استاندارهای لازم در هر زمینی بازی می‌شود. امسال وضعیت زمین‌های مسابقات به طور کلی افتضاح است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد