ایراندوست: می دانستیم بازی سختی با هند داریم/ به تیمم ایمان دارم

سرویس: ورزشیکد خبر: 315229|21:51 - 1400/10/30
نسخه چاپی
ایراندوست: می دانستیم بازی سختی با هند داریم/ به تیمم ایمان دارم
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران پس از تساوی برابر هند گفت: می دانستیم بازی اول برابر هند سخت خواهد بود اما بازیکنانم تلاش کردند و یک امتیاز گرفتند.

به گزارش امروله ،به نقل ازخبرگزاری مهر، مریم ایراندوست پس از دیدار برابر هند در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی گفت: فکر می‌کنم اولین مسابقه در هر تورنمنتی سخت‌ترین بازی است. با توجه به اینکه بچه‌های من اولین حضورشان در این رقابت‌ها تجربه می‌کردند و در این ۵ ماهه اخیر بازی تدارکاتی نداشتند، یک مقدار استرس بر تیم غالب بود؛ اما فکر می‌کنم و همه مردم دیدند که تیم من تمام تلاش و توانش را گذاشت تا بتواند از نام ایران دفاع کند.

وی در ادامه اضافه کرد: خیلی برای‌مان مهم بود و پیش بینی این را داشتیم که هند با توجه به زمانی طولانی که برنامه ریزی کرد، قطعاً تیم قدرتمندی است. اما ما توانستیم حداقل امتیاز این بازی را بدست بیاوریم. به دفاع و ضدحمله روی آورده بودیم، ولی شاید آن نیرو و انرژی که مردم ایران برای تیم ما فرستاد دادند، دوست داشتیم که امتیاز کامل را از این دیدار به دست بیاوریم. تیم ملی فوتبال بانوان واقعاً برای پیروزی به میدان آمده بود.

سرمربی تیم ملی در ادامه درباره دیدار برابر چین گفت: این تیم یکی از قدرت‌های آسیاست و مقابل چین هم قطعاً با برنامه وارد زمین بازی می‌شویم. ولی این بازی که من امروز از تیمم دیدم به خوبی اجرا کرد، فکر می‌کنم برابر چین هم ما بتوانیم با توانایی خوبی که دروازه بان مان دارد، بتوانیم دروازه را بسته نگه داریم.

وی در ادامه اضافه کرد: به تیمم خیلی ایمان دارم و ما با برنامه وارد این تورنمنت شدیم. امیدوار هستیم که از این گروه صعود کنیم.

ایراندوست در پایان اظهار داشت: بنظرم همه بازیکنان بهترین بودند و کودایی یکی از بهترین بازیکنانی که توانست به وظیفه اش به خوبی عمل کند. هاجر دباغی پستش پشت فورواد است و فکر می‌کنم به عنوان یک هافبک طراح زمانی که صاحب توپ می‌شد، کارش را به خوبی انجام می‌داد و زمانی که صاحب توپ نبود، وظیفه اش این بود که دو هافبک طراح هند را پرس کند. کار سختی بود ولی با توانایی که از هاجر داشتیم، او را در این پست گذاشتیم. دباغی با توجه به آسیبی که از ناجیه مچ پا داشت، توانست به خوبی به وظایف خود عمل کند.