برگزاری رویداد ملی دانشجویی «روایت حقایق»

سرویس: سیاسیکد خبر: 315302|22:26 - 1400/11/06
نسخه چاپی
برگزاری رویداد ملی دانشجویی «روایت حقایق»
حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان به منظور لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی رویداد ملی دانشجویی « روایت حقایق » را برگزار می‌کند.

به گزارش امروله ،به نقل از خبرگزاری فارس ، حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان به منظور لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی رویداد ملی دانشجویی « روایت حقایق » را برگزار می‌کند.

این رویداد با هدف لبیک به امر ولیّ جامعه در جهت « تبیین حقایق »، ایجاد حرکت دانشجویی در « جهاد تبیین » و مقابله با جریان گمراه کننده‌ی « تحریف »،گفتمان سازی « تبیین حقایق » بین جوانان گام دوم انقلاب اسلامی و نیز ایجاد قرارگاه دانشجویی «روایت حقایق » متشکل از معرفت‌جویان حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان و دانشجویان سراسر کشور برگزارمی‌شود.

بر این اساس، رویداد ملی دانشجویی « روایت حقایق » در قالب 14 محور از جمله تبیین حقیقت امام خمینی(ره) و مکتب او،تبیین حقیقت رو به افول استکبار،تبیین حقیقت جبهه مقاومت، تبیین کارآمدی انقلاب اسلامی و تبیین حقیقت انقلاب و حوادث آن مانند تسخیر لانه جاسوسی تعریف و طراحی شده است.

تبیین حقیقت رژیم پهلوی،تبیین حقیقت دفاع مقدس، تبیین حقیقت عدالت خواهی، آرمان خواهی و مطالبه گری، تبیین حقیقت جریان تحریف در مواجهه با انقلاب و آرمان های آن، تبیین حقیقت اسناد بین المللی مانند سند ۲۰۳۰ و حقوق بشر، محیط زیست، تبیین حقیقت اسناد ملی مانند سند تحول آموزش و پرورش،تبیین حقیقت و تولیدات علوم انسانی اسلامی، تبیین مسئله جمعیت و تکثیر نسل و تبیین هویت ملی دینی از دیگر محورهای این رویداد است.

شرکت کنندگان دراین رویداد باید آثار خود را در قالب محصولات فرهنگی شامل عکس نوشت، اینفوگرافی، کتابچه، یادداشت، داستان کوتاه، نشریه، فلش کارت و شبکه‌های اجتماعی، ارسال فیلم های مرتبط با برگزاری نشست های تخصصی و کرسی های آزاداندیشی، فیلم کوتاه، نقد صفحات، کانال‌ها و تولیدات معاندین حقایق و مجموعه مصاحبه تخصصی از صاحب نظران و نیز قالب های آزاد به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

بر اساس مقررات رویداد ملی دانشجویی « روایت حقایق »،کار تیمی و تشکیلاتی، منابع استفاده شده در تبیین محورها، اقناع مخاطب در محور منتخب و رعایت ضوابط اختصاصی قالب‌ها از ضوابط داوری آثار است و آثاری که این ضوابط را رعایت نکرده باشند داوری نخواهند شد.

جایزه ملی ۱۰۰ میلیون ریالی به گروه برتر به همراه نشان ملی روایت حقایق و هفت جایزه ۳۰ میلیون ریالی و تندیس رویداد به گروه های برگزیده سوم از جوایز پیش بینی شده این رویداد است.

علاقه مندان برای ثبت نام  و کسب اطلاعات بیشتر درباره مقررات شرکت در رویداد ملی دانشجویی « روایت حقایق »به آدرسjahadfarhangi.hodat.ir/bumruydadمراجعه نمایید.