سه شرط برای بازگشت به پرسپولیس دارم/ از سپاهان پیشنهاد ندارم سه شرط برای بازگشت به پرسپولیس دارم/ از سپاهان پیشنهاد ندارم

سرویس: ورزشیکد خبر: 315332|22:08 - 1400/11/08
نسخه چاپی
سه شرط برای بازگشت به پرسپولیس دارم/ از سپاهان پیشنهاد ندارم سه شرط برای بازگشت به پرسپولیس دارم/ از سپاهان پیشنهاد ندارم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه سه شرط برای بازگشت به پرسپولیس و پس گرفتن استعفایش دارد، خبر پیشنهاد از باشگاه سپاهان را رد کرد و گفت: به هر هتل و هواپیمایی می‌رویم بدهکاریم.

به گزارش امروله ،به نقل ازخبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در خصوص استعفایش از سرمربیگری پرسپولیس گفت: کار کردن در پرسپولیس افتخار بزرگی است. بعد از قهرمانی در سال گذشته، از شروع فصل وارد مشکل شدیم. بازیکنان کلیدی را از دست دادیم. لیستی که در نقل و انتقالات داشتیم نتوانستیم جذب کنیم.

وی افزود: با توجه به داشته هایمان می توانستیم بازیکنانی جذب کنیم که قرارداد نداشتند یا ارزان بودند. بازیکنانی بودند که خانه خود را فروختند تا با ما قرارداد امضا کنند.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: بعد از قهرمانی فصل قبل، تا جایی که توانستیم و شرایط مالی اجازه داد، بازیکن گرفتیم و وارد مسابقات شدیم. مسابقاتی که در پیش داشتیم لیگ قهرمانان آسیا و الهلال عربستان بود. شکل پرواز ما به عربستان را ببینید. قرار بود سه شنبه به عربستان برویم ولی تا ساعت ۴ عصر کف فرودگاه نشستیم به این دلیل که پرواز هماهنگ نشده بود. این مشکلات از همان موقع شروع شد.

وی گفت: فاصله ما با تیم الهلال سه گل نبود ولی خسته و بدون تمرکز بودیم و آن اتفاقات افتاد. بعد برگشتیم و پنجره نقل و انتقالات بسته شد و به مشکلات مالی خوردیم. دو بازیکن از تاجیکستان گرفتیم بعد از سه ماه از آنها استفاده کردیم در حالی که قرار بود نیم فصل اول به ما کمک کنند. مشکلات زمین تمرین هم بود. از چهار ماه پیش گفتیم زمین تمرین می خواهیم. اینها چیزهای حداقلی بود در حدی که کارمان را راه اندازیم. از حداقل ها محروم شدیم.

گل محمدی یادآور شد: ما را از آسیا حذف کردند. وقتی تیمی مسابقاتی در پیش دارد، دنبال این است که به جای بزرگتری برسد. قهرمان لیگ شدیم و باید در سید اول به آسیا معرفی می شدیم ولی الان باید از پشت تلویزیون بازی های آسیایی را نگاه کنیم. این برای من و بازیکنان پاداش بود که خودمان را به آسیا و دنیا عرضه کنیم که این را هم از ما گرفتند. ما در کوران مسابقات بودیم و نمی توانستیم تمرین نکنیم. از اول فصل تا الان دو بازی حذفی داشتیم و ۱۱ برد به دست آوردیم. ما هیچ پاداشی از ابتدای فصل نگرفتیم. هیچکس هم رسانه ای نکرد و دنبالش نبودیم.

وی گفت: برای موفقیت باید حداقل ها را فراهم کنیم. شب گذشته یک ساعت با آقای درویش صحبت کردم. قبل از آن هم آقای کلانی، پنجعلی و ... تماس گرفتند. برای آنها توضیح دادم. در نامه ای، حداقل هایی را خواستم که هیچ ربطی هم به من ندارد. دنبال این هستم که تیمم سر و سامان بگیرم. سه چیز خواستم. یکی اینکه پرداختی ها را به ۵۰ درصد برسانند و پاداش بدهند. دوم زمین تمرین بدهند و سوم اینکه چند بازیکن جدید بگیریم. آیا این درخواست زیادی است؟ چرا پول فقط برای ما نیست؟

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: به آقای درویش هم گفتم. مشکلی با او نداریم و در این مدت تلاش زیادی کرد و توانست ۸ درصد پرداختی داشته باشد. کار برایش سخت است.

گل محمدی در خصوص اینکه آیا تیم های دیگر ۵۰ درصد دریافتی داشته اند؟ گفت: همه تیم ها داشته اند. ما تا دیروز تیم آخر از نظر دریافتی بودیم. شاید الان با هشت درصدی که دریافت کردیم چند پله بالاتر آمدیم (با خنده). بحث احترام است. بحث ما بحث پول نیست. باورتان نمی شود در این هفت ماه چقدر وعده دادند. از نظر روحی به مشکل خوردیم. هرکسی وارد این تیم می شود باید بتواند منابع مالی جور کند. درست است حق پخش نمی دهند و مشکلات اینچنینی داریم ولی کسی که بالای سر تیم می آید باید مشکلات حداقلی را رفع کند.

سرمربی پرسپولیس افزود: ما باید پاسخگو باشیم. فصل که تمام شود کسی نمی گوید آقای درویش یا آقای هیات مدیره؛ می گویند آقای گل محمدی چرا اینطور نتیجه گرفتی. دارم با این کارم از تیمم حمایت می کنم . شاید چند نفری تلنگر بخورند و کاری بکنند. شاید الان پنج، شش درصد بدهند و یک ماه دیگر همین آش و همین کاسه باشد. واقعا اگر آمده اید، این مشکل را ریشه ای حل کنید. از این وضعیت خسته شده ام و توان ندارم.

وی با تکذیب پیشنهاد باشگاه های دیگر گفت: به خدا قسم از سپاهان و تیم های دیگر پیشنهاد ندارم. یک پرواز داشتم که به خاطر این حرفها آن را هم لغو کردم. مشکلات واقعا زیاد است. بعضی از مشکلات آنقدر پیش و پا افتاده است که نمی توانم به خاطر شان باشگاه عنوان کنم. به هر هواپیمایی و هتل می رویم بدهکاریم. چطوری باید بگوییم. فکری به حال این وضعیت کنید. شرایط باشگاه سخت است.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: این سه خواسته را داشتم و اگر تا دوشنبه حل کنید با افتخار در خدمت تیم و باشگاه هستم. من استعفا دادم و از تمام حق و حقوقی که قرار بود به من برسد، گذشتم. می توانستم مثل مربیان دیگر فسخ کنم و پول سال بعدم را هم بگیریم ولی بحث من، بحث خودم نیست. استعفا دادم و تا جایی که کار کردم پولم را بدهند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد