اسکوچیچ: به عنوان یک سرمربی باتجربه شده‌ام/ از شادمانی مردم ایران خوشحال هستم

سرویس: ورزشیکد خبر: 315345|23:06 - 1400/11/09
نسخه چاپی
اسکوچیچ: به عنوان یک سرمربی باتجربه شده‌ام/ از شادمانی مردم ایران خوشحال هستم
سرمربی تیم ملی کشورمان گفت: من بسیار خرسندم که توانستیم ایران را خوشحال کنیم، اینجا یک کشور فوتبالی است و صعود به جام جهانی برای مردم این کشور اهمیت فراوانی دارد.

به گزارش امروله ،به نقل ازخبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان پس از شکست عراق در ورزشگاه آزادی موفق شد جواز حضور در جام جهانی 2022 قطر را پیدا کند.

اسکوچیچ پس از این صعود در مصاحبه با سایت HRT کروات گفت: این صعود برای ایرانیان بسیار اهمیت داشت. آن هم پس از اتفاقاتی که در انتخابی جام جهانی رخ داد و شکلی که ایران پیش از حضور ما این مسابقات را آغاز کرد. الان پس از گذشتن از مرحله انتخابی جام جهانی ، آن هم به این شکل، افتخار می‌کنم و بسیار خوشحال هستم.

وی ادامه داد: بازی مقابل هواداران ایران فوق‌العاده بود. حتی می‌توانست قانع‌کننده‌تر باشد ولی بعد از بازی خیلی خوب جشن گرفتیم.تنها چیزی که الان از آن می‌ترسم، کرونا است. ما روز گذشته با گارد باز به سمت آن رفتیم.

اسکوچیچ گفت: پس از 14 بازی به 13 برد رسیدیم و این به نظرم بی‌نظیر است. البته ما مشکلات زیادی داشتیم، در برخی بازی‌ها به شدت تحت فشار بودیم. در مرحله نخست انتخابی جام جهانی حتی اجازه نداشتیم یک امتیاز از دست بدهیم. الان به دلیل این همه پروتکل‌ها، شرایط بسیار سخت بود. من افتخار می‌کنم که همه چیز را بدست آوردیم. من به بازیکنان و کادر فنی تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم ملی کشورمان ادامه داد: صعود به جام جهانی و شادمانی مردم در خیابان‌ها لذت بسیار زیادی داشت. دیروز برای من صداها و پیام‌های زیادی از سراسر ایران فرستادند و برای من بسیار خوشحال کننده بود که دیدم مردم انقدر خوشحال هستند. من بسیار خرسندم که توانستیم ایران را خوشحال کنیم. ایران یک کشور فوتبالی است و صعود به جام جهانی برای مردم این کشور اهمیت فراوانی دارد.

وی اظهار داشت: من به عنوان یک سرمربی باتجربه‌ شده‌ام. خیلی روی خودم کار کردم و تیمم و ذهنیت بازیکنانم را می‌شناختم. این مسئله به من خیلی کمک کرد وقتی تیم ملی ایران را در دست گرفتم.

ایران برای سومین بار متوالی راهی جام جهانی شد. اسکوچیچ در این خصوص گفت: ما به خوبی آماده شده‌ایم. در برخی پست‌ها ما یقینا کمبود داریم ولی در برخی پست‌ها واقعا قدرتمند هستیم. حتی می‌توانم بگویم در سطح جهانی قدرتمند هستیم. ما مهاجمانی در سطح جهانی داریم و فکر می‌کنم می توانیم در قطر اتفاقات خوب رقم زنیم.

اسکوچیچ درباره بازی احتمالی مقابل کرواسی نیز گفت: همه از من در این خصوص سوال می پرسند و من نمی‌دانم چگونه باید احساساتم را کنترل کنم. شاید گریه کردم. به نظرم تجربه فوق العاده‌ای خواهد شد ولی باید ببینیم قرعه کشی به چه شکل پیش خواهد رفت.