خداحافظی رسمی باشگاه زنیت با آزمون/ بابت همه چیز ممنون سردار!

سرویس: ورزشیکد خبر: 315363|00:29 - 1400/11/11
نسخه چاپی
خداحافظی رسمی باشگاه زنیت با آزمون/ بابت همه چیز ممنون سردار!
باشگاه زنیت سنت پترزبورگ با انتشار پیامی، ضمن تایید جدایی سردار آزمون و پیوستن این مهاجم ایران به بایر لورکوزن، از زحمات او تقدیر کرد و نوشت: «بابت همه چیز ممنون سردار!»

به گزارش امروله ،به نقل ازخبرنگار مهر، باشگاه زنیت سنت پترزبورگ عصر امروز یکشنبه با انتشار پیامی جدایی سردار آزمون مهاجم ایرانی را از این تیم تایید کرد.

با اعلام باشگاه زنیت، سردار در نقل و انتقالات زمستانی به تیم بایر لورکوزن می‌رود.

این باشگاه با ارائه آمار سردار در تیم زنیت نوشت: «این مهاجم در ۱۰۴ بازی ۶۲ گل برای زنیت به ثمر رساند و ۱۷ پاس گل داد. با احتساب گل‌های روستوف و روبین کازان، این مهاجم به همراه واگنر (هر کدام ۸۵ گل) بهترین گلزن در بین بازیکنان خارجی در تاریخ مسابقات قهرمانی روسیه است.»

در بخش پایانی این پیام آمده است: «باشگاه زنیت از سردار آزمون برای عملکرد باورنکردنی، شادی پیروزی‌های مشترک ما و عشق به زنیت و هوادارانش تشکر می‌کند. بابت همه چیز ممنون سردار!»

به گزارشخبرنگار مهر، سردار آزمون چند روز پیش با باشگاه بایر لورکوزن به توافق رسید و قرار بود این بازیکن بعد از پایان فصل، با قرارداد ۵ ساله به بوندس لیگا آلمان برود. با این حال رسانه‌ای شدن خبر توافق آزمون با لورکوزن، خشم مدیران زنیت را در پی داشت و آنها را به این فکر انداخت تا مهاجم تیم ملی ایران را در همین نقل و انتقالات زمستانی به لورکوزن بفروشند.

«یوری آلبرتو» مهاجم ۲۰ ساله تیم اینترناسیونال برزیل جانشین سردار آزمون خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد