راه اندازی پویش لاله‌های برفی؛ با یاد شهدای انقلاب خون اهدا کنید

سرویس: اجتماعیکد خبر: 315372|23:21 - 1400/11/12
نسخه چاپی
راه اندازی پویش لاله‌های برفی؛ با یاد شهدای انقلاب خون اهدا کنید
پویش اهدای خون با عنوان "لاله های برفی" به یاد شهدای انقلاب، از ابتدای دهه فجر تا پایان بهمن ماه در همه مراکز انتقال خون سطح استان تهران به اجرا در می‌آید.

به گزارش امروله ، به نقل از خبرگزاری فارس، اهدای خون اهدای حیات و زندگی به فرد است؛ چراکه هستند بسیاری از بیماران که برای زنده ماندن نیازمند قطرات ناچیز خون همنوعان خود هستند و اهدای قطرات ارزشمند خون به بیماران نیازمند تزریق زندگی و ماندن و ادامه دادن مسیر حیات است.

پویش اهدای خون با عنوان " لاله های برفی " به یاد شهدای انقلاب لاله‌های خونینی که در فصل سرد نا امیدی با بذل خون خود رهایی و همدلی را به ما آموختند از ابتدای دهه فجر تا پایان بهمن ماه در همه مراکز انتقال خون سطح استان تهران به اجرا در می‌آید. 

محمد رضا مهدی زاده، مدیر کل انتقال خون استان تهران ضمن اعلام این مطلب گفت: این پویش با شعار اهدای خون در فصل همدلی که ویژه دهه فجر طراحی شده است. همچنین فصل همدلی را به یاد ما می‌آورد. زمانی که مردم با امید و شور و شوق وصف ناشدنی منتظر تغییری بزرگ بودند و پناه هم شدند و با هم دلی به هم کمک کردند.

 مهدی زاده گفت: امیدوارم با یاد آوری این روزهای بزرگ و همدلی بی نظیر مردم، همه بار دیگر در قلب هایمان را به روی نیاز بیماران بگشاییم و آنان را در آغوش همدلی پناه دهیم.

در پویش لاله‌های برفی قرار است لاله‌های خون شهروندان همدل مان برف نا امیدی را بشکافد و در رگهای بیماران امید دوباره بپاشد. مراکز اهدای خون سراسر استان تهران تا پایان بهمن ما ه منتظر لاله های برفی شما است. فصل، فصل همدلی است.