برای قهرمانی برابر استقلال تسلیم نمی‌شویم/ رضاییان بهتر هم می‌شود

سرویس: ورزشیکد خبر: 315509|22:06 - 1400/11/29
نسخه چاپی
برای قهرمانی برابر استقلال تسلیم نمی‌شویم/ رضاییان بهتر هم می‌شود
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیمش در رقابت با استقلال برای قهرمانی پا پس نمی‌کشد، گفت: استقلال تیم خوب و قابل احترامی است ولی بازیکنان ما هم تسلیم نمی‌شوند.

به گزارش امروله ،به نقل ازخبرنگار مهر، یحیی گل محمدی بعد از برد دو بر صفر پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک گفت: بازی سختی را بردیم. به کادر فنی آلومینیوم تبریک می گویم چون تیمی ساخته اند که فنی و تاکتیکی بازی می کنند. آنها موقعیت هایی برای گلزنی داشتند.

وی افزود: خیلی از دقایق بازی تحت فشار بودیم. به نظرم می توانستیم در آن فشار بیشتر پاس بدهیم. باید تصمیمات بهتری می گرفتیم. زیاد هماهنگ نشان ندادیم ولی نتیجه خیلی خوبی گرفتیم. از بچه ها تشکر می کنم. آن شکلی که تیم ما قبلا داشت را نتوانستیم امروز به نمایش بگذاریم و بازی همیشگی خود را به خاطر پِرس حریف یا مشکل روحی یا جسمی انجام ندادیم.

گل محمدی اظهار کرد: این بازی درس خوبی بود تا به نقاط ضعفمان پی ببریم و باید در مسائل تیمی، دفاعی و هجومی بیشتر کار کنیم. این بازی می تواند در آینده بیشتر به ما کمک کند. از بچه ها تشکر می کنم به این خاطر که تا آخرین لحظه برای بردن و زدن گل برتری تلاش کردند. بازی راحتی نبود ولی ذهنیت برد بچه ها بیشتر از مسائل فنی به ما کمک کرد. بازیکنان شخصیت قهرمانی خود را زود نشان  دادند و این شخصیت در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

سرمربی پرسپولیس درباره گلزنی دو بازیکن تعویضی اش در این مسابقه (حامد پاکدل و رضا اسدی) تاکید کرد: فکر می کنم بازیکنانی که از زمین خارج شدند، زحمتشان را کشیدند. در آن دو صحنه که گل زدیم، بازیکنان جدید ما انرژی زیادی داشتند و این انرژی به آنها کمک کرد گل بزنند. وقتی تیمی می برد همه تیم می برد و وقتی می بازد، من باخته ام. به همه تبریک می گویم چون زحمت کشیدند.

گل محمدی درباره کورس قهرمانی بین پرسپولیس و استقلال تصریح کرد: هنوز هفته های زیادی باقی مانده است. استقلال تیم با انگیزه ای است و امسال خوب تقویت شده است. استقلال تیم خوب و قابل احترامی است و برای هر تیمی مشکل ساز است و بردهای خوبی داشته. امسال ما نتوانستیم در بحث نثل و انتقالات خیلی قوی ظاهر بشویم ولی پا پس نمی کشیم. بازیکنان ما هم انگیزه زیادی دارند. قهرمانی هایی که تجربه کرده ایم خیلی کمک می کند تا بازیکنان شخصیت قهرمانی را داشته باشند و تا آخرین هفته مسابقات بجنگند و تسلیم نشوند. این کار را بچه های ما بلد هستند.

وی درباره شرایط رامین رضاییان که امروز در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار داشت، گفت: اولین بازی رامین بود. بازی سختی بود و در مجموع عملکرد خوبی داشت. جا دارد که بهتر هم بشود. فکر می کنم رامین می تواند بهتر از این باشد. از نظر بدنی و تاکتیکی شرایط ایده آل را ندارد ولی مسابقات به او کمک می کند. تا او بخواهد در تیم ما جا بیافتد، زمان می برد. رامین امروز ارسال های خوبی داشت و ایستگاهی های خوبی زد.

سرمربی پرسپولیس درباره اتفاقات اخیر در فدراسیون فوتبال گفت: این اتفاقاتی که می افتد مختص فوتبال ایران است. شخصا به این مسائل خیلی توجه ندارم. آنقدر مسائل بزرگ و کوچک داریم که باید تمرکزم روی این بحث ها باشد. هرکسی بخواهد رئیس فدراسیون باشد وظیفه ما این است که به مشکلات تیممان رسیدگی کنیم و سعی کنیم بهتر باشیم و پیشرفت کنیم. صحبتی درباره تغییر و تحولات ندارم و برای هرکسی که کار می کند، آرزوی موفقیت می کنم.

گل محمدی درباره اظهارات رشید مظاهری دروازه بان سابق استقلال و مذاکراتش برای پیوستن به پرسپولیس تصریح کرد: من خودم هیچ صحبتی با مظاهری نداشتم. ممکن است آدم های اطراف خودش یا کسانی که دوست داشتند او به پرسپولیس بیاید، با این دروازه بان صحبت شده است. از طرف ما صحبتی نشد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر حضور مهاجم اروپایی در این تیم که قرار است فردا به تهران بیاید، گفت: گرفتن بازیکن خارجی در این مقطع از فصل کار سختی است. هیچ تیمی بازیکن با کیفیتش را به تیم دیگری نمی دهد و باید هزینه هنگفتی انجام بدهید تا رضایت باشگاه را جلب کنید. یکسری بازیکنان آزاد هستند ولی کیفیت آنچنانی ندارند. فیلم یک بازیکن را دیدیم. صحبت هایی داشتیم و قرار شد سر تمرین بیاید و از نزدیک او را ببینیم. البته رزومه بدی ندارد ولی باید ببینیم در چه شرایطی است. این شرط را گذاشتیم. قرار است فردا بیاید و چند جلسه حضوری او را ببینیم.

گل محمدی درباره عدم گلزنی مهدی عبدی در این بازی گفت: مهدی بازیکن خطرناکی است و روی گلی که زدیم تاثیر خوبی داشت. خودم انتظارم از مهدی بیشتر از اینها است. یک بازیکن ممکن است روز بد داشته باشد. مهدی روز جذابی نداشت. حامد پاکدل هم پر انرژی به زمین آمد و خدا را شکر گل هم زد. به او به خاطر این حس خوبش تبریک می گویم.

سرمربی پرسپولیس درباره باخت تیمش به آلومینیوم در بازی رفت در اراک یادآور شد: بحث میزبانی و میهمانی مهم است. بازی در اراک شرایط خاص خودش را دارد. میزبان شرایط بهتری دارد. در بازی رفت شرایط خوبی از نظر فنی نداشتیم. آلومینیوم هم تیم خوب و یکدستی است و در انتقال ها خطرناک است. امروز هم بازی خوبی به نمایش گذاشت و راحت به هر تیمی نمی بازد. مقابل سپاهان و استقلال هم امتیاز گرفت. آلومینیوم تیم متوسطی نیست و پدیده مسابقات لیگ است. سال گذشته هم این شرایط را داشتند. از نظر فنی جزو تیم های خوب لیگ است.

کد خبر