برگزاری یادواره شهدای شهرستان صحنه

سرویس: شهرستانکد خبر: 315549|22:06 - 1401/01/09
نسخه چاپی
برگزاری یادواره شهدای شهرستان صحنه
یادواره ۱۹شهید روستای اسلام اباد شهرستان صحنه با حضور دکترزنگنه تبار فرماندارصحنه،سرهنگ بهشتی معاون هماهنگی سپاه نبی اکرم(ص)،سرهنگ کاظمی فرمانده سپاه شهرستان، رستمی معاون برنامه ریزی فرماندار وخانواده های شهداء ومردم شهیدپرور روستای اسلام آباد برگزارشد.

به گزارش امروله، دکترزنگنه تبارفرماندارصحنه در یادواره ۱۹ شهید روستای اسلام آباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و با ادای احترام به ۱۹ شهید روستای اسلام آبادو خانواده‌های معظم شهدا اظهار داشت: فرهنگ جهاد و شهادت قدرت آفرین و عزت آفرین است و مصداق آن حاج قاسم سلیمانی است که به واسطه قدرتی که در جهان اسلام آفرید همه ایشان را دوست دارند.

زنگنه تبار با بیان اینکه مردم عزیز ما و شهدا و ایثارگران، با پیروی از امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، درس‌های عاشورا را زنده کردند، گفت: جایگاه و منزلت خانواده‌های شهدایی که امروز در عصر و زمان ما زندگی می‌کنند، کمتر از خانواده شهدای صدر اسلام نیست.

وی با تأکید بر اینکه شهید زنده است و در عالم برزخ که عالم مثال است اشراف بر دنیا دارد، اظهار کرد: این ما هستیم که باید با تأسی از سیره شهدا مثل آنها عمل کنیم.