دعوت مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صحنه از مردم روزه دار در راهپیمایی روز قدس

سرویس: اجتماعیکد خبر: 315565|21:48 - 1401/02/08
نسخه چاپی
دعوت مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صحنه از مردم روزه دار در راهپیمایی روز قدس
مسئول نمایندگی، ولی فقیه درسپاه ناحیه صحنه با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس از مردم روزه‌ دار صحنه برای شرکت با شکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس که نماد وحدت و اراده امت اسلامی است دعوت کرد.

به گزارش امروله ، مسئول نمایندگی، ولی فقیه درسپاه ناحیه صحنه با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس از مردم روزه‌ دار صحنه برای شرکت با شکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس که نماد وحدت و اراده امت اسلامی است دعوت کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری می فرمایند: روز قدس، ملت ما به یاد آینده می‌افتد و همت در خود ذخیره‌ می‌کند و به حرکت در می‌آید و راه را به سوی آینده باز می‌کند.

روز قدس، روز امید به آینده است، روز اسلام و امید به وعده الهی است، روز تحقق پیروزی حق بر باطل و نصرت ستم دیدگان بر ستمگران، روزی که امت اسلام، در لبیک به ندای بنیان گذار کبیر و رهبر فرزانه انقلاب، وحدت، همدلی و همصدایی خود در دفاع از قبله نخست مسلمین و ملت شجاع اما مظلوم فلسطین را یک صدا فریاد زده و ندای آزادی خواهی خود را به گوش جهانیان می رسانند.

روز قدس، فرصت مناسبی است برای یادآوری فتنه انگیزی های استکبار جهانی، غفلت در برابر پلیدی های رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی، سبب دست درازی های روز افزون این دشمن جنایتکار بشریت خواهد شد.

حضور باشکوه مردم مومن و انقلابی در راهپیمایی روز قدس، لرزه بر پیکر رو به موت سگ هار منطقه ای آمریکا یعنی رژیم غاصب صهیونیستی خواهد انداخت و امید وانگیزه ای خواهد بود برای مردم مظلوم فلسطین و امت های اسلامی.

لذا با لبیک به ندای امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب با حضور حماسی خود در راهپیمایی پر شکوه روز قدس، جلوه دیگری از وحدت و یکپارچگی خود را در برابر چشم جهانیان به نمایش خواهیم گذاشت و بار دیگر دشمنان این آب و خاک و اسلام عزیز را از پیگیری خیالات خام اندیشانه و آمال پلید خود مایوس نماییم.