برگزادی جلسه شورای اداری در سالن جلسات فرمانداری

سرویس: شهرستانکد خبر: 315573|22:15 - 1401/02/17
نسخه چاپی
برگزادی جلسه شورای اداری در سالن جلسات فرمانداری
جلسه شورای اداری شهرستان صحنه به ریاست دکتر جهانبخش زنگنه تبار و با‌‌حضور اعضای شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد

به گزارش امروله ، دکتر جهانبخش زنگنه تبار سرپرست فرمانداری شهرستان صحنه در جلسه شورای اداری با تبریک هفته معلم، هفته سلامت و هفته عقیدتی سیاسی سپاه و با اشاره به اینکه تکریم و پاسخگو بودن مدیران به ارباب رجوع می بایست سرلوحه کار قرار گیرد،افزود: کلیه مدیران در شهرستان باید شعار سال تعیین شده توسط مقام معظم رهبری را در دستور کار خود قرار نمایند.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان در ادامه اضافه کرد: رؤسای تمامی ادارات باید به جد و با تمام توان پیگیر حل و فصل مشکلات مردمی باشند.

دکتر زنگنه تبار در ادامه با تاکید بر اینکه دستگاه ها در جذب سرمایه‌گذار برای شهرستان نهایت تلاش را داشته باشند افزود؛ در سال ۱۴۰۱ مدیران موضوع اشتغال و گره گشایی از مشکلات واحد های نیمه فعال و راکد را در اولویت کاری قرار دهند.

گفتنی است در این جلسه روسای ادارات آب و فاضلاب، کمیته امداد امام(ره) دینور و جهاد کشاورزی شهرستان  گزارشی از اقدامات انجام گرفته  در حوزه مربوطه را ارایه نموده و همچنین  مدیرانی که تازه انتصاب شده بودند در شورای اداری معرفی شدند.