نشست برگزاری کنگره ملی ۴ هزار شهید روحانی

سرویس: شهرستانکد خبر: 315587|14:16 - 1401/02/29
نسخه چاپی
 نشست برگزاری کنگره ملی ۴ هزار شهید روحانی
امروز روحانیت و اصحاب رسانه در جهاد بزرگ تبیین ایفای نقش می کنند، وی ادامه داد: جهاد هزینه دارد و ما در تمامی عرصه های جهاد هزینه داده ایم ؛بسیاری از شهدای روحانیت اعم از شهیدان مطهری و بهشتی شهدای جهاد تبیین هستند.

به گزارش امروله ، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد رضا خاص امیری در نشست برگزاری کنگره ملی ۴ هزار شهید روحانی گفت.امروز روحانیت و اصحاب رسانه در جهاد بزرگ تبیین ایفای نقش می کنند، وی ادامه داد: جهاد هزینه دارد و ما در تمامی عرصه های جهاد هزینه داده ایم ؛بسیاری از شهدای روحانیت اعم از شهیدان مطهری و بهشتی شهدای جهاد تبیین هستند.

وی با بیان اینکه امروز مهمترین جهت حمله دشمن شکست خورده در تمامی عرصه ها فتنه انگیزی با بهره گیری از تمامی ابزارها و روش ها اعم از تحریف، ایجاد شبهه و فریب است، گفت: اطلاع رسانی به هنگام عامل ناکامی دشمنان در بکارگیری اهداف و نیات شوم و پلید خود در تغییر دادن ارزش ها، الگوها وذائقه ها است.

درادامه حجت الاسلام والمسلمین مسلم کماسی نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان صحنه ، یکی از اهداف برگزاری کنگره ۴۰۰۰شهید روحانی کشور را تبیین سبک زندگی شهدای روحانیت که خود آنها پرچم دار جهاد تبیین بودند عنوان کردند .

ایشان آمار شهدای روحانیت را به نسبت تعداد از تمامی اقشار بالاتر عنوان و خاطرنشان کرد: روحانیت خدمتگزاری به مردم و پیشتازی در شهادت را افتخار خود می داند حجت الاسلام والمسلمین کماسی با ارائه آماری در خصوص شهدای روحانی، اظهار کرد: از مجموع روحانیون شهید ۳۷۴۱ نفر شیعه و ۱۴۹ نفر روحانی اهل تسنن، و ۱۱۱ نفر شهدای ترور یا مدافع حرم هستند.