وبلاگ بصیرت سایبری سنقر

نگاهشان به کجاست....؟

کد خبر: 5751|15:17 - 1392/02/09
نسخه چاپی
نگاهشان به کجاست....؟
در این روزهها که بازار داغ رسانه ای در جریان است وبلاگهایی به چشم میخورد که حتی رنگ قلم نوشته شده مطالب آنها بوی آشوب و ایجاد  فتنه را دارد و خود را هوادار اصلاحات میدانند در حالیکه به معنای واقعی اصلاحات نرسیده اند و کارشان بجایی رسیده که بجای دیگران هم نظر میدهند به تعبير قرآن حتي كسانی كه در زمين فساد می كنند وقتی به آنها گفته می شود فساد نكنيد در جواب می گويند كه ما فقط در حال اصلاح كردن هستيم (قالوا انما نحن مصلحون) بنابراين سؤال اصلی در اينجا اين است كه ملاك تشخيص اصلاح طلب و اصلاح گر واقعی از غيرواقعی چيست؟ و چگونه می توان آنان را از يكديگر متمایز داد؟

بعضی ازین وبلاگها که ادعای همه چیزشان می آید گرگی هستند در لباس میش و خود را  اصلاح طلب و اصلاح گر واقعي می دانند حال اینکه  اصلاح طلب و اصلاح گر واقعی كسی است كه در ساير مفاهيم ارزشی مانند توبه، عمل صالح، تقوی، ايمان، اخلاص و... بتواند  عملی از خود  داشته و خود را مزين به آنها بنمايد.

چنین طرز فکری غلط است اولا از لحاظ قلم نویسان سطح استان کرمانشاه خود را برتر دانسته و  ثانیا دیگر قلم نویسان را بنا به اهل قلم بودن همسو و همسنگر خود بدانند . عیان است که چنین طرز فکری ابتداعی و پیش پا افتاده است .ملت شریف و شهید پرور استان کرمانشاه خیلی آگاه تر ازین حرفا هستن که  که گول خورده چنین آب و تابی از قلم دستنوشته ها باشند که بیشتر با بازی کلمات به فکر فتنه اند  نه اصلاح طلبی واقعی.....

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد