ارم آبادی

ارائه وام های خود اشتغالی به منظور توانمندسازی مددجویان

کد خبر: 5789|17:23 - 1392/02/09
نسخه چاپی
ارائه وام های خود اشتغالی به منظور توانمندسازی مددجویان
پایگاه خبری امروله: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) صحنه گفت: وام‌های خود اشتغالی و کارگشایی برای حل مشکلات مددجویان ارائه می شود.
وحید ارم آبادی  با اشاره به کمک های نقدی مردم شهرستان صحنه به زلزله زدگان بوشهراظهار داشت: مبلغ ۴۷۸۰۸۰۰ میلیون ریال سهم شهرستان صحنه و بیستون در کمک به زلزله زدگان بوشهر است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) صحنه در ادامه از ۷۰۰۰۰۰ ریال کمک غیر نقدی و ۴۰۸۰۸۰۰ میلیون ریال کمک نقدی مردم بخش دینور خبرداد و بیان کرد: کلیه این مبالغ نتیجه تلاش دلسوازنه کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) صحنه و بیستون می باشد که این زحمت کشان درقالب ۲ پایگاه ثابت و ۲ اکیپ سیار در روستاهای تابعه به جمع آوری کمک ‌های مدردمی کرده اند.
وی با اشاره به اینکه اهم خدمات و فعالیت های کمیته امداد در حمایت ازخانواده های تحت حمایت، اشتغال زایی است گفت: این امر در راستای توانمند سازی  مددجویان صورت می گیرد و خدمات مختلفی درطول سال به این ولی نعمتان ارائه می شود.
ارم آبادی اضافه کرد: پرداخت وام کارگشایی نیز از دیگر خدمات کمیته امداد به مددجویان است. تا کنون ۳۰۸ مورد وام کارگشایی بااعتباری بالغ بر ۳۸۵۳۴۹۴۰۰۰ ریال، وام اشتغال و خودکفایی به مبلغ ۳۷۳۳۲۰۳۹۷۸ ریال و مسکن غیر تحت پوشش ۳ مورد به مبلغ ۱۶۰۰۰۰۰۰۰ ریال به مددجویان محترم تحت حمایت ارائه شده است.
مدیر کمیته امداد شهرستان صحنه ادامه داد: در سال گذشته مبلغ ۲۴۰۴۱۳۰۰۰۰ ریال اقساط وام های پرداختی کارگشایی، اشتغال و خودکفایی و مسکن غیر تحت پوشش با همت و تلاش کارکنان حوزه وام شهرستان صحنه اخذ و دریافت شده است.
وی در پایان  با اشاره به اینکه این نوع وام ها دارای بازپرداخت طولانی مدت است گفت: پرداخت این نوع وام ها برای رفع نیاز های اساسی خانواده ها از جمله خرید لوازم  زندگی، حل مشکل تحصیلی و فرهنگی و … پرداخت شده است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد