ساکتین فتنه جایی در بدنه اجرایی کشور ندارند

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 5795|17:40 - 1392/02/09
نسخه چاپی
به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه و مسئولان عقیدتی سیاسی سپاه امام رضا (ع) اظهار کرد: هر چه از عمر انقلاب می‌گذرد و شخصیت فکری و فرهنگی نظام توسعه پیدا می‌کند بعد سازندگی شهید مطهری نیز متجلی‌تر و شفاف‌تر می‌شود.
 
علم‌الهدی خاطرنشان کرد: شهید مطهری در کنار اینکه عالم روز بود عالم آینده نیز بود و هم‌اکنون که 33 سال از شهادت ایشان می‌گذرد افکار و اندیشه‌های این شهید بیشتر نمود پیدا می‌کند که این خصلت پس از ائمه اطهار(ع) در کمتر انسانی دیده می‌شود.
 
وی با تاکید بر اینکه اندیشه شهید مطهری در عرصه سیاست، اقتصاد، فرهنگ، مدیریت اسلامی و در عرصه ارزش‌های اجتماعی امروز مولد فکر است، ادامه داد: در زمان دوران مجاهدت شهید مطهری تمام جریانات مخالف با انگیزه‌های مختلف کمونیستی، امپریالیسمی و دیگر مکاتب به جذب نیروهای جوانی می‌پرداختند که ضد نظام شاهنشاهی بودند.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: شهید مطهری در سال‌های مبارزات خود با چنین جریان‌هایی رو در رو شد و در کنار اقدامات پدافندی و افشاگری، تولید خط و فکر نیز می‌کرد.
 
* انتخابات، دروازه وسیع مردم سالاری است
 
 
 
علم‌الهدی با بیان اینکه انتخابات، دروازه وسیع مردم سالاری است، خاطرنشان کرد: در زمان انتخابات یک فضای کاملا باز سیاسی شکل می‌گیرد و در این فضا، جریان‌های ضد ارزشی شروع به فعالیت می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه فعالیت‌های پدافندی چیزی جز دعوا را در پی ندارد، ادامه داد: در عرصه انتخابات تولید خط و فکر مسئله مهمی است که این امر باید مورد توجه قرار گیرد.
 
امام جمعه مشهد اظهار کرد: به هر کس که در فتنه 88 بوده است و یا سکوت کرده است نباید رای داد.
 
وی مسئله فتنه 88 را معیار دانست و افزود: آنهایی که در فتنه 88 حضور داشتند سرباز دشمن بودند و افرادی که سکوت کردند جایی در مسئولیت اجرایی کشور ندارند.
 
* برخی از کاندیداها به دنبال رای خریدن هستند
 
 
 
علم‌الهدی با بیان اینکه برخی از کاندیداها به دنبال رای خریدن هستند، تصریح کرد: در کشور یک بدنه لائیک، لامذهب و بی‌دین وجود دارد و آنها به فکر رای توده‌های بی‌دین هستند.
 
وی ادامه داد: این افراد در گفتمان خود از عناصر بی‌دین استفاده می‌کنند تا بخش بی‌دین جامعه را به طرف خودشان جلب کنند و به این افراد که سابقه فکریشان معلوم است نباید رای داد.
 
علم‌الهدی با بیان اینکه فتنه امسال قبل از انتخابات شکل گرفته است، ادامه داد: بدنه سپاه و بسیج جریان آزادی است و آزادانه فکر و عمل می‌کند و به دلیل آنکه این بدنه وابسته به ولایت است تحت تاثیر هیچ جریانی از بالا قرار نمی‌گیرد و البته باید هم این طور باشد.
 
* فتنه‌گران دو رکن اصلی نظام یعنی قانون و ولایت را رد کردند / هر شخصی نباید بر مسند کار بیاید
 
 
 
وی با اشاره به اینکه جریان‌هایی در فتنه 88 بود که این جریان‌ها نظام جمهوری اسلامی را قبول ندارند، تصریح کرد: فتنه‌گران در سال 88 دو رکن اصلی نظام یعنی قانون و ولایت را رد کردند و از افرادی که علیه نظام به خیابان‌ها می‌آمدند با صدور بیانیه‌هایی حمایت می‌کردند.
 
امام جمعه مشهد با توصیه به مردم در خصوص رأیی که می‌خواهند بدهند، اظهار داد: مردم بعد از 34 سال با تجربه رأی بدهند و هر شخصی را نباید بر مسند کار انتخاب کنند تا دوباره فردا برای نظام و ولایت زحمت ایجاد شود چرا که زحمت به نظام و ولایت زحمت به مردم است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد