«عقلانيت از مجموعه اجرايي كشور جدا شده است»

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 5796|17:42 - 1392/02/09
نسخه چاپی
مشاور انتخاباتي حسن روحاني گفت: نظر خاتمي و هاشمي رفسنجاني وحدت در بدنه جريان اعتدال و عقلانيت است و روحانی برای ایجاد وحدت وارد میدان شده است.

به گزارش مهر از مشهد، ياسر هاشمي ظهر دوشنبه در افتتاحيه ستاد مردمي حسن روحاني در خراسان رضوي اظهار كرد: به نظر مي آيد هاشمي و خاتمي صلاحشان اين است كه وحدت در بدنه اين جريان ايجاد شود و همه بايد كمك كنند كه اين امر صورت بگيرد و روحاني نيز به همين دليل وارد عرصه شده است.

وي با تاكيد بر اينكه حسن روحاني از مسئولين كشور بوده و قبل از انقلاب اسلامي تا به امروز در كشور خدمات ارزنده اي را ارائه كرده، افزود: او كامل نسبت به شرايط كشور اشراف دارد. وي ادامه داد: امروز به نظر مي آيد سه جريان دولت، اصولگرايي و هاشمي و خاتمي در كشور حاكم است كه البته نام جريان خاتمي و هاشمي جريان ائتلاف و اعتدال است.

وي تصريح كرد: در حال حاضر جريان دولت به شدت كار مي كند و در حرف زدن هيچ محدوديتي ندارد و هرچه بخواهد مي گويد و جريان اصولگرايي نيز بسترساز جريان دولت است. هاشمي افزود: جريان اصولگرايي طرفدار جريان دولت است و به اعتقاد بنده مقصر اصلي اقدامات دولت اين جريان است زيرا جريان اصولگرايي زمينه را براي دولت مهيا كرد و هميشه حمايت بي دريغ از دولت داشت.

مشاور انتخاباتي حسن روحاني با بيان مطلب فوق عنوان كرد: خواست جريان اعتدال و عقلانيت اين است كه عقلانيت به جامعه بازگردد چرا كه در حال حاضر عقلانيت از مجموعه اجرايي كشور جدا شده است. هاشمي ادامه داد: اكنون مسائل افراطي در كشور حاكم شده و هيچ كاري با عقل جمعي ارائه نمي شود و تنها كاري كه مي توان انجام داد اين است كه در جريان خود موجي ايجاد و آگاهي مردم را نسبت به آينده كشور رشد دهيم.

هاشمي تصريح كرد: امروز در كنار جوار بارگاه امام رضا به خدا و امام هشتم استعانت مي كنم كه هر تصميم و كاري انجام مي شود در شان رضايت خدا و مردم است. وي تصريح كرد: اگر واقعا ستاد روحاني از منافع شخصي خود و منطقه اي به منافع ملي نزديك شود به راحتي مي توان در كنار يكديگر كار كرد اما اگر قرار باشد زمينه را درون منافع شخصي خود فروببريم اولين ضرر به خودمان وارد مي شود.

مشاور انتخاباتي حسن روحاني افزود: در تهران هم يك مقدار جريانات بايد سعي كنند با بعد ملي به مسائل نگاه كنند و منافع حزبي را در تصميم دخالت ندهند. وي بيان كرد: به نظر مي آيد هاشمي و خاتمي صلاحشان اين است كه وحدت در بدنه اين جريان ايجاد شود و همه بايد كمك كنند كه اين امر صورت بگيرد و روحاني نيز به همين دليل وارد عرصه شده است.

وي يادآور شد: همه جريانات ديدگاه مثبتي نسبت به روحاني دارند و او با تجربه كاري در عقلانيت و تفكر در كارهاي اجرايي مسبوق سابقه است. هاشمي يادآور شد: ابتدا بايد عقلانيت و اعتدال به كشور باز گردد و بعد شاهد پيروزي جريان اعتدال و عقلانيت در كشور باشيم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد