» معرفی تبلت ۷ اینچی سامسونگ Galaxy Tab 3

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 5809|18:03 - 1392/02/09
نسخه چاپی

امروز سامسونگ تبلت ۷ اینچی Galaxy Tab 3 را معرفی کرد. این تبلت ۷ اینچی جدید تغییر خاصی نسبت به نسل قبلی خود نکرده و تنها کمی از نظر مشخصات فنی ارتقاء یافته است. گلکسی تب ۲ مجهز به پردازنده ۲ هسته‌ای ۱ گیگاهرتز بود اما نسل سوم به پردازنده ۲ هسته‌ای ۱٫۲ گیگاهرتزی مجهز شده است. در ادامه جزئیات بیشتر در مورد گلکسی تب ۳ را مشاهده خواهید کرد.تبلت ۷ اینچی گلکسی تب ۳ نسبت به نسل قبل یعنی گلکسی تب ۲ دست خوش تغییرات محسوسی نشده و تنها پردازنده آن ارتقاء یافته و حافظه ذخیره سازی آن از ۸ گیگابایت به ۱۶ گیگابایت افزایش یافته است. دوربین این تبلت نسبت به قبل تغییری نکرده و از همان دوربین ۳ مگاپیکسل در پشت و ۱٫۳ مگاپیکسل در جلو بهره می‌برد.

GALAXY Tab 3 7 inch 001 WiFi معرفی تبلت 7 اینچی سامسونگ Galaxy Tab 3

حتی صفحه نمایش گلکسی تب ۳ با تب ۲ یکسان است و از همان صفحه نمایش ۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل بهره می‌برد. توجه داشته باشید که نکسوس ۷ که سال گذشته عرضه شده بود، دارای رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است و انتظار می‌رفت سامسونگ از صفحه نمایش بهتری در نسل سوم تبلت ۷ اینچی خود استفاده کند.

 

از دیگر مشخصات فنی گلکسی تب ۳ می توان به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی، اندروید ۴٫۱ و درگاه میکرو SD برای افزایش حافظه ذخیره سازی اشاره کرد. هنوز قیمت این محصول اعلام نشده است و سامسونگ تنها اذعان داشته که نسخه Wi-Fi گلکسی تب ۳ را از ماه آینده و نسخه ۳G را از ماه ژوئن عرضه خواهد کرد.