مراسم جشن رای اولی ها برگزار شد

کد خبر: 5818|18:11 - 1392/02/09
نسخه چاپی
مراسم جشن رای اولی ها برگزار شد
پایگاه خبری امروله:مراسم جشن رای اولی ها در شهرستان صحنه برگزار شد.
مراسم جشن رای اولی ها در شهرستان صحنه با عنوان دختران فاطمی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بانوان این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از دانش آموزان دختر در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزارشد،  حجت الاسلام زارعی گفت: همیشه اولین ها مورد توجه و ارزش قرار گرفتند به‌طوری‌که امام صادق(ع) می فرمایند ” پس از اولین بسم الله که کودک می‌گوید تمام گناهان اجداد کودک بخشیده می‌شود”.

DSC03267

امام جمعه صحنه ضمن دعوت دانش آموزان به حضور درعرصه سیاسی گفت: شما دانش آموزان رای اولی با اولین مشارکت خود عرصه سیاسی نه تنها به نظام مشروعیت می بخشید بلکه از نظر الهی هم بدون پاداش نخواهید بود و با حضورخود اصلح ترین فرد را برای شهر و کشور انتخاب می‌کنید.

حجت السلام زارعی با تاکید بر اینکه شرکت درانتخابات یک تکلیف شرعی است، تاکید کرد: اکنون ما باید از نظام خود به عنوان یک تکلیف شرعی حمایت کنیم و در انتخابات حضوری فعال داشته باشیم.

DSC03271

 همچنین در حاشیه این مراسم محمد مراد عزیزی در گفتگو با خبرنگارمرصاددر خصوص اهداف برگزاری این مراسم وی اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال توسط مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است به همین مناسبت دانش آموزانی که برای اولین بار ازلحاظ سنی می‌توانند درانتخابات شرکت کنند را دعوت کردیم تا با هم متعهد و متحد شوند و شرکت در انتخابات را به عنوان یک ضرورت و اعلام همبستگی و مشارکت درعرصه سیاسی و اجتماعی جامعه خودشان اعلام کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از برگزاری جشنی برای دانش آموزان رآی اولی پسر در روزهای آینده خبر داد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد