ترابیان: قرار نیست گل محمدی استعفا دهد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 8242|23:23 - 1392/02/16
نسخه چاپی
رضا ترابیان درگفت وگو با ایرنا، افزود:تیم ما در بازی روز گذشته از نظر فنی کاملا بهتر از سپاهان بود و موقعیت های خوبی داشتیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد.
وی ادامه داد: سپاهان تیمی است که مدیریت بسیار خوبی دارد و حتی ۱۰ نفره در ورزشگاه آزادی از استقلال هم برتر بود. ما می توانستیم جام را بگیریم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص اینکه تمام کارشناسان گل محمدی را مقصر این شکست می دانند، گفت: فکر می کنم انتقاد از یحیی بی انصافی است ومطمئن باشید این کار حتی در زندگی آنها هم تاثیر منفی می گذارد.
وی درخصوص انتقاد از ترکیب اولیه وهمچنین تعویض های گل محمدی، تصریح کرد:علی کریمی به تازگی مصدومیت را پشت سرگذاشته بود و ما او را از اول در ترکیب قرار دادیم و تا لحظه ای هم که توانست تیم را همراهی کرد. کریم انصاری فرد هم سرماخورده بود و خوش خواست که تعویض شود.
وی اظهار کرد: مطمئن باشید اگر توپ محسن بنگر به تیر نمی خورد و ما سه بر یک بازی را می بردیم همه ما امروز اسطوره شده بودیم.
ترابیان خاطرنشان کرد: تا دیروز همه از بیرون بودن هادی نوروزی انتقاد می کردند اما حالا که او دیروز زودتر به میدان آمد و توانست عملکرد بسیار خوبی داشته باشد همه از او انتقاد می کنند.
وی تاکید کرد: فوتبال یک طرفش بسیار بی رحم است. یحیی در ۲۲ بازی تنها ۲ شکست داشت که یکی از آنها در فینال جام حذفی رقم خورد.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با تاخیر داور برای زدن پنالتی نخست، گفت: خود ما هم نمی دانیم داور چرا این کار راانجام داد و فکر می کنم پشت این مساله چیزی است. هادی نوروزی را آنقدر اذیت کردند که حتی دروازه بان حریف هم از داور می خواست اجازه زدن پنالتی را بدهد.
وی درخصوص اینکه ایا یحیی گل محمدی از مسئولیت خود استعفا خواهد داد، اظهار داشت: دلیلی ندارد که گل محمدی چنین تصمیم بگیرد. اوعملکرد بسیار موفقی داشته واز۲۲ بازی تنها ۲ شکست داشته است. یحیی تیم ۱۳ جدول را تحویل گرفته و تا رده ششم بالا آورده است و در سخت ترین شرایط تیم خود را به فینال جام حذفی رساند آیا چنین مربی موفقی باید از سمت خود استعفا دهد.
وی افزود:یحیی گل محمدی مربی بسیار سالمی است وبعضی ها می خواهنددراین شرایط با استفاده از احساس هواداران او را تخریب کنند.
ترابیان در خصوص خداحافظی غریبانه مهدی مهدوی کیا از دنیا فوتبال، گفت: دیروز جو به شکلی بود که متاسفانه بچه ها هیچ کدام نتوانستند مهدی را همراهی کنند اما امیدوارم درمراسم های بهتری او به شکل زیبایی خداحافظی کند.
وی در رابطه با خداحافظی علی کریمی از فوتبال، اظهار داشت: فکر می کنم علی زمانی که این تصمیم را گرفته بسیار ناراحت بود اما مطمئن باشید او هنوز هم قدرت حضور در میدان و تغییر بازی را دارد.
وی تاکید کرد: بازهم می گویم یحیی گل محمدی عملکرد بسیار خوبی داشته و نمی خواهد از سمت خود استعفا دهد و تنها مدیریت باشگاه می تواند این تصمیم را بگیرد. مطمئن باشید یحیی زمانی که سرمربیگری را انتخاب کرد مشکلات آن را هم پذیرفته است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد