کابینه دولت آینده باید قوی باشد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 15472|23:13 - 1392/03/06
نسخه چاپی
به گزارش مشرق، محمد علی عبدالله زاده در گفتگو با  مهر در خصوص جلسه امروز  فراکسیون اصولگرایان  رهروان ولایت برای انتخاب هیات رئیسه مجلس گفت: علی لاریجانی با رای صد درصدی اعضا به عنوان نامزد فراکسیون برای انتخاب ریاست مجلس معرفی شد.
 
نماینده مرد طبس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه محمد حسن ابوترابی فرد به عنوان نایب رئیس اول و محمدرضا باهنر به عنوان نایب رئیس دوم مجلس از سوی فراکسیون رهروان برای معرفی در صحن علنی مجلس انتخاب شد.
 
وی تصریح کرد: سید شریف حسینی، عبدالرضا مصری و آشوری نیز به عنوان نامزدهای فراکسیون رهروان برای احراز پست کارپردازی مجلس انتخاب شدند.
 
عبدالله زاده اظهار داشت: دستغیب، حسین سبحانی نیا، جواد جهانگیرزاده، شاهین محمدصادقی، علیرضا منادی و حسین فرهنگی نیز به عنوان دبیران هیات رئیسه در فراکسیون رهروان انتخاب شدند که از سوی فراکسیون برای انتخابات اعضای هیات رئیسه در صحن علنی مجلس معرفی خواهند شد.
 
عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان با اشاره به سخنرانی علی لاریجانی در مجمع عمومی گفت: لاریجانی تاکید کرد که رئیس جمهور آینده باید کابینه قوی به مجلس معرفی کند و وزرای کارشناس و خوبی را به مجلس معرفی کند.
 
به گفته وی، لاریجانی تاکید کرد: مجلس نهم در رای اعتماد به وزرای آینده مجلسی مقتدر خواهد بود.
 
به گزارش مهر فردا اعضای هیات رئیسه مجلس برای دومین سال انتخاب خواهند شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد