پایگاه خبری تحلیلی امروله15:41 - 1392/03/13
صبح امروز انجام شد

اعزام کاروان مردم صحنه به حرم امام(ره)+ تصویر

پایگاه خبری امروله: 340 نفر ازعاشقان و دلدادگان صحنه ای به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) به سوی تهران حرکت کردند.

به گزارش خبرنگار امروله: صبح امروز جمع کثیری از اقشار مختلف مردم اعم از زن ، مرد ، پیر و جوان در قالب کاروان زیارتی حرم امام(ره) به سمت تهران حرکت کردند و با دیگر با آرمان‌های آسمانی بنیانگذار کبیر انقلاب تجدید بیعت نمودند.

در این مراسم سرهنگ "فرج اله رحمتی "فرمانده ناحیه صحنه در گفتگو با امروله اظهار داشت:با وجود اینکه  امام دربین ما نیست اما باید نصایح ایشان برای حرکت در مسیر انقلاب و اسلام سرلوحه تمام کارها و تصمیمات خود قرار دهیم  و اجازه ندهیم که مسیر حرکت خدای نکرده طوری باشدکه فردا شرمنده امام راحل  و شهداء باشیم.

رحمتی  با بیان اینکه زائران اعزامی به مرقد حضرت امام راحل از اقشارمختلف مردم می باشد گفت: استقبال جوانان به ویژه دانشجویان با وجود امتحانات خرداد ماه از این برنامه چشمگیر بوده است. و این نشان دهنده دلبستگی قلبی نسل جوان با این انقلاب و امام راحل می باشد.

سرهنگ رحمتی با اعلام اینکه شهرستان اسلام شهر محل اسکان کاروان‌های اعزامی صحنه است، گفت: کاروان‌های اعزامی شهرستان عصر روز سیزدهم خردادماه وارد شهرستان اسلام شهر شده و صبح روز چهاردهم خرداد جهت زیارت و استماع سخنان مقام معظم رهبری در مرقد مطهر امام خمینی (ره) حضور پیدا خواهند کرد.