پایگاه خبری تحلیلی امروله14:50 - 1394/02/13
امام جمعه شهرستان صحنه:

تغییرات ناگهانی ساختار حکومتی عربستان موجب شگفتی ناظران سیاسی شده است

پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت: تغییرات یکباره در ساختار حکومتی عربستان شگفتی تمام ناظران سیاسی را به همراه داشته است.

به گزارشامروله، حجت الاسلام و المسلمین احمد زارعی در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه تغییرات یکباره در ساختار حکومتی عربستان شگفتی تمام ناظران سیاسی را به همراه داشته است اظهار د اشت: در شرایطی که تمام فرزندان و بویژه عبدالعزیز در قید حیات اند و ولیعهد هنوز زیاد پیر نشده ، این اتفاق جالب و جدید است.

 

امام جمعه شهرستان صحنه در ادامه داد: در این عزل و نصب ها سعود الفیصل، طولانی ترین وزیر امور خارجه در تاریخ روابط بین الملل کنار گذاشته شد و به جای او سفیر عربستان در واشنگتن روی کار آمده هم کم تجربه است و هم شاهزاده نیست .

 

وی تاکید کرد: در عرصه خارجی اوباما با آل سعود پیام داد که مشکلات درونی را باید خودشان حل و فصل کنند که در این میان فرزندان عبدالله متعب و عبدالعزیز با بی محوری رو به رو شده اند.

 

امام جمعه شهرستان صحنه در پایان گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران به دو موضوع مبارزه با فساد و قاچاق کالا تاکید داشتند که این امر نشان دهنده مهم بودن این موضوع در کشور است که دولتمردان باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.