پایگاه خبری تحلیلی امروله11:31 - 1394/02/24

استفاده از ظرفیت های جهاد دانشگاهی با شبکه سازی درون سازمانی

به گزارشامروله،  بهرام بادکو پیش از ظهر چهار شنبه در اولین گردهمایی سراسری مسئولان پارک های علم و فناوری و مراکز رشد جهاد دانشگاهی کشور که در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت‌: استان کرمانشاه از ظرفیت ها و استعدادهای فراوانی در زمینه های مختلف برخوردار بوده که باید از آنها به بهترین شکل استفاده شود.

وی بر ارائه ایده های نو به منظور رفع مشکلات استان و همچنین استفاده از خیل عظیم فارغ التحصیلان در این راستا تاکید کرد و گفت: جهاد دانشگاهی همچون گذشته به دنبال الگوسازی بوده که این الگوسازی در حوزه های پژوهش، آموزش و ... صورت می گیرد.

بادکو، خاطر نشان کرد: در مباحث كارشناسی اين نتیجه احساس می شود كه جهاد دانشگاهی در نهاد سازی و الگو سازی موفق عمل كرده است.

وی لزوم شبکه سازی در درون جهاد دانشگاهی را یادآور شد و افزود: باید در قالب يك شبكه منسجم مجموع فعاليت ها را تعريف کرده و با ايجاد هم افزايی به اين اميد برسيم كه دانشجوی ورودی اين دانشگاه پس از فارغ التحصيلی به يك فرد توانمند تبديل شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه، گفت: بسياری از کسانی که به پارک علم و فناوری مراجعه می کنند تنها داری تحصیلات آکادمیک بوده و تجربه ای از بازار ندارند. لذا اگر ظرفيت جهاد دانشگاهی را در حوزه های مختلف بكار ببريم فارغ التحصيلان در حين تحصيل می توانند وارد بازار كار شوند.

بادکو تصریح کرد: از بدو تاسيس مركز رشد ريسك فناوری كه می تواند در ابتدای كار ضربه بزرگی وارد کند را پذيرفته ايم و اعتماد به شركت های نوپا اما تحت نظارت،  يكی از موفقيت های ما بوده است.

 وی خاطر نشان کرد: اگر بتوانيم شركت های دانش بنيان فضای كار را در جامعه از طريق شبكه سازی و هم افزايی مديريت كنيم، موفق خواهيم بود.