پایگاه خبری تحلیلی امروله11:37 - 1394/02/24

مصممیم با تمام توان به مبارزه با مواد مخدر برخیزیم

به گزارشامروله، 

فضل الله رنجبر در جلسه مبارزه با مواد مخدر بانوان در فرمانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت را زنان تشکیل می‌دهند، گفت: زنان جامعه‌ای هستند که تاثیر آن‌ها بر کل جامعه مشهود است، لذا برنامه‌ریزی در راستای مبارزه با مواد مخدر از طریق این قشر می‌تواند اثرات موثری در جامعه داشته باشد.

فرماندار کرمانشاه از اعتیاد به عنوان یکی از مهمترین آسیب‌های اجتماعی یاد کرد که می‌تواند زنان و مردان جامعه را در معرض آسیب قرار دهد و از این طریق مشکلات زیادی را در جامعه بوجود آورد.

رنجبر افزود: اعتیاد به مواد مخدر راهکاری است که دشمنان از آن برای آلوده کردن جوانان بهره گرفته‌اند و در تلاشند تا از این طریق به نظام ضربه بزنند.

وی رهایی از دام اعتیاد را نیازمند ارتقای سطح آگاهی‌ عمومی جامعه دانست و گفت: تنها با آگاهی رسانی می‌توان از این آسیب اجتماعی خطرناک مصون ماند. 

رنجبر با بیان اینکه اعتیاد به عنوان یکی از آسیب‌های مهم اجتماعی می‌تواند هم مردان و هم زنان را درگیر کند، مهمترین رویکرد در مبارزه با مواد مخدر را اجتماعی کردن آن دانست و گفت: برای مقابله با این بلای  خانمانسوز مصمم هستیم  با تمام توان به مبارزه با مواد مخدر برخیزیم.

وی از تشکیل کمیته بانوان مبارزه با مواد مخدر به عنوان راهکاری مناسب برای مقابله با اعتیاد یاد کرد و گفت: در این راستا  برنامه هایی در جهت تعمیم مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر درسطح جامعه و در بین اقشار مختلف اجتماع داریم.

جلسه مبارزه با مواد مخدر بانوان کرمانشاه به منظور شناسایی نقاط پر خطر از مواد مخدر،  اولویت بندی طرح‌های مبارزه با این بلای خانمان سوز و  ارائه راه حل‌ها و شناسایی نقاط قوت و ضعف مبارزه با مواد مخدر در حیطه بانوان تشکیل شد.