پایگاه خبری تحلیلی امروله22:25 - 1394/02/25

کاهش شش درصدی سرقت در شهرستان کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه بر لزوم تقویت نیروی انتظامی برای برقراری امنیت در شهرستان کرمانشاه تاکید کرد.

به گزارشامروله، 

فضل الله رنجبر در جلسه تقدیر از فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی  شهرستان کرمانشاه  که در کاهش آمار سرقت موفقیت‌هایی داشته اند، با اشاره به تلاش‌های گسترده نیروی انتظامی در برخورد با سارقین گفت: از سال گذشته تاکنون شاهد کاهش شش درصدی آمارها سرقت‌ها در محدوده شهرستان کرمانشاه بوده‌ایم.

فرماندار کرمانشاه کاهش شش درصدی آمار سرقت را در نوع خود درخور توجه دانست و با تاکید بر اهمیت امنیت برقراری امنیت در جامعه گفت: تنها در سایه امنیت می‌توان در جامعه با آسودگی خاطر زندگی کرد.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد تا با برنامه‌ریزی مناسب رضایتمندی مردم از تامین امینت فراهم شود که در این راستا باید نیروی انتظامی مورد حمایت  قرار گرفته و تقویت شود.

 رئیس شورای تامین شهرستان کرمانشاه در ادامه از تلاش‌های صورت گرفته در برخورد با سارقان تجهیزات و امکانات آب و فاضلاب و برق  که حدود 70 درصد کاهش داشته، قدردانی کرد.

سرهنگ شیرزادی فرمانده نیروی  انتظامی شهرستان کرمانشاه نیز رویکرد نیروی انتظامی را ارائه خدمت بی منت به جامعه دانست و گفت:  در این راستا  همه باید از نیروی انتظامی امنیت و آرامش را مطالبه کنند.

 فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کرمانشاه بااشاره به نقش مردم و حمایت آنها از تامین امینت گفت: شرط موفقیت در این راه  همکاری آحاد مردم  با نیروی انتظامی در طرح‌های مختلف مقابله با قانون شکنان از جمله سارقین است .


انتهاي پیام