پایگاه خبری تحلیلی امروله10:12 - 1394/02/27

ایجادبازارچه‌های عرضه مستقیم کالا وفرآورده‌های کشاورزی درکرمانشاه

به گزارشامروله، رضا قاسمی فر در گفتگو با خبرنگار مهر، از ایجاد بازارچه‌ های عرضه مستقیم کالا و محصولات کشاورزی با هدف تنظیم بازار در کرمانشاه خبر داد.

وی تصریح کرد: به منظور تنظیم بازار و عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، لبنی و پروتئینی و حذف واسطه ها سازمان میادین و مشاغل شهری شهرداری کرمانشاه با استناد مصوبه شورای اسلامی شهر و در راستای مصوبات کمیسیون تنظیم بازار استان اقدام به احداث بازارچه هایی در نقاط مختلف کرمانشاه کرده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرمانشاه افزود: این بازارچه ها در شهرک بهداری، ورودی شهرک جهاد و ایستگاه هشت کارمندان واقع شده و رسالت اصلی آنها عرضه مستقیم کالاها و فرآورده های کشاورزی از تولید به مصرف و بدون حضور دلالان و واسطه ها است.

قاسمی فر تصریح کرد: با حذف واسطه ها از عرضه محصولات ذکر شده محصولات تولیدی برای شهروندان و مصرف کنندگان حداقل با ۲۰درصد کاهش قیمت نسبت به بازار عرضه می‌ شود.

وی گفت: در این راستا تعدادی از شرکت‌ های تعاونی و تولیدی تحت پوشش اداره تعاون روستایی سازمان جهاد کشاورزی مستقیماً با نظارت دستگاه‌های ذیربط نسبت به عرضه محصولات اقدام خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرمانشاه در پایان خطاب به شهروندان کرمانشاهی افزود: درخواست ما از شهروندان این است که خرید روزانه و تهیه مایحتاج خود را از این بازارچه ها تهیه کنند تا ضمن یک خرید واقعی در جهت تقویت و گسترش این نوع مراکز همکاری لازم به عمل آید.