پایگاه خبری تحلیلی امروله11:37 - 1395/11/17
معاون فرمانداری شهرستان صحنه:

جوانان ما باید برای پیشرفت همه جانبه کشورمان تلاش کنند

پایگاه خبری امروله : معاون فرمانداری شهرستان صحنه گفت : جوانان ما همواره برای بالا بردن پرچم ایران اسلامی در دنیا و نشان دادن چهره ی ایران و ایرانی در زمینه های علمی ، ورزشی ، هنری و... از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.

به گزارشامروله، کرمعلی زارعی در جمع ورزشکاران شهرستان صحنه ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام مارک دهه فجر گفت : جوانان باید همواره برای بالا بردن پرچم ایران اسلامی در دنیا و نشان دادن چهره ی ایران و ایرانی به دنیا در زمینه های علمی ، ورزشی ، هنری و... از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

 

وی ادامه داد :بحمد الله شاهد هستیم که این شهرستان همیشه در همه ی زمینه ها نه تنها در عرصه ملی بلکه در عرصه های بین المللی افتخار آفرینی کرده است .

 

زارعی در ادامه با اشاره به مشقت هایی که بنیان گذار انقلاب امام خمینی (ره) در زمان ستمشاهی متحمل شدند تصریح کرد : : اگر امروز ما با توجه به درگیری های کشور های همسایه امنیت و آسایش داریم از برکت خون شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی وشهدای مدافع حرم است.

 

معاون فرمانداری شهرستان صحنه در پایان خاطر نشان کرد : شما باید بدانید راه امام (ره) و فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) راهی روشن برای رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی است ، سعی کنید تاریخ انقلاب و خاطرات و پیام های امام خمینی(ره) را برای آشنا شدن با سیره ی ایشان مطالعه کنید . و باید همواره بخاطر داشته باشیم که امروز ما هرچه داریم از امام(ره) و شهدای عزیزمان و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) داریم.