پایگاه خبری تحلیلی امروله21:53 - 1395/12/15
متصدی اقلیم شناسی صحنه :

دمای هوای شهرستان صحنه افزایش پیدا می کند

پایگاه خبری امروله : متصدی اقلیم شناسی شهرستان صحنه گفت: در ادامه فعالیت سامانه ی حاکم در جو منطقه، هواي شهرستان طی امروز و امشب نيز، نيمه ابري در بعضي ساعات ابري همراه با رگبار باران و احتمالاً رعدوبرق پيش بيني مي شود.

یگانه خاموشیان "  در گفتگو باامرولهاظهار داشت: بر اساس تحلیل و بررسی آخرین نقشه ها و اطلاعات هواشناسی،در ادامه فعالیت سامانه ی حاکم در جو منطقه، هواي شهرستان طی امروز و امشب نيز، نيمه ابري در بعضي ساعات ابري همراه با رگبار باران و احتمالاً رعدوبرق پيش بيني مي شود.

 

وی ادامه داد : شرايط ناپايدار در مناطق کوهستانی و سرد سیر نمود بيشتري داشتهبارش علاوه بر ارتفاعات، ممکن است در برخي از نواحي سردسير موقتاً به شكل برف نيز مشاهده گردد.

 

خامشویان خاطر نشان کرد : با عبور اين سامانه، از اواخر شب، شاهد كاهش ابر و کاهش نسبی دماي شبانه در سطح شهرستان خواهیم بود

 

وی یادآور شد :. این امر شرایط را برای تشکیل مه، بویژه در اوایل وقت فردا (دوشنبه) و در نواحی سردسیر و کوهستانی، فراهم می نماید.

 

متصدی اقلیم شناسی شهرستان صحنه در پایان گفت :  از روز سه شنبه تا پایان هفته، به استثنای روند آرام افزایش دماي هوا، پدیده قابل ذکر دیگری برای سطح شهرستان پیش بینی نمی شود.