پایگاه خبری تحلیلی امروله12:03 - 1395/12/18
رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه خبر داد:

قداره کش‌های «کوچه کفش» در کرمانشاه دستگیر شدند

مرصادنيوز:رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه گفت: قداره‌کش‌های کوچه کفش خیابان مدرس کرمانشاه دستگیر و جهت عبرت برای سایر هنجارشکنان روانه زندان شدند.

به گزارشامروله،  سرهنگ محمد رستمی از دستگیری قداره‌کش‌های کوچه کفش خیابان مدرس  کرمانشاه خبر داد.

 

 وی افزود: در پی ارجاع چند مورد پرونده از سوی مقام قضائی به این پلیس با موضوع تیراندازی و اخلال در نظم و قدرت نمایی با شمشیر و ایراد جرح عمدی توسط اراذل و اوباش سابقه دار و انتشار فیلم های آن در فضای مجازی، موضوع در دست بررسی قرار گرفت.

 

سرهنگ رستمی تصریح کرد: درگیری و اخلال در نظم در کوچه کیف و کفش چهارراه مدرس، نزاع و درگیری مسلحانه در خیابان خیام، تیراندازی و اخلال در نظم در میدان نیایش، نزاع دسته جمعی و قدرت نمایی اراذل و اوباش در خیابان دیزل آباد و ... از جمله مورادی بود که دستگیری عاملان آن در اولویت کاری پلیس امنیت قرار گرفت.

 

این مقام انتظامی ادامه داد: در این راستا با توجه به حساسیت موضوع و تأکیدات سلسله مراتب فرماندهی، با تلاش شبانه روزی و اقدامات فنی و پلیسی ضمن شناسایی مخفیگاه متهمان، نسبت به دستگیری آنها اقدام شد.

 

سرهنگ رستمی تصریح کرد: پس از سیر مراحل قضائی تعداد ۱۳ نفر از اراذل و اوباش و عاملان اصلی تیراندازی و اخلال در نظم طی چند عملیات ضربتی دستگیر و با قرار تأمین مناسب جهت عبرت برای سایر هنجار شکنان روانه زندان شدند.

 

وی گفت: جهت نا امن کردن پاتوق اراذل و اوباش در نقاط جرم خیز سطح شهر از جمله قهوه خانه های واقع درحاشیه رودخانه چم بشیر طاقبستان، میدان امام (ره)، باغ ابریشم، چقاکبود، دولت آباد و ... با هماهنگی قضائی از تعداد ۲۵ واحد قهوه خانه موجود بازدید شد و متصدیان مربوطه ملزم به رعایت قوانین و ممانعت از تجمع اراذل و اوباش در آن مکان ها شدند.

 

رئیس پلیس امینت عمومی استان یادآور شد: با توجه به در پیش رو بودن مراسم چهارشنبه آخر سال و فرارسیدن عید نوروز و متعاقب آن ازدحام جمعیت و تردد بیشتر مردم در بازار و خیابان های اصلی شهر و متصور بودن هرگونه اقدام اوباشگرانه و اخلال در نظم و ایجاد هرج و مرج توسط اراذل و اوباش، برخوردهای لازم با ۲۰ نفر از اراذل و اوباش مطرح و سابقه دار در محلات مختلف کرمانشاه صورت گرفت.

 

سرهنگ رستمی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی ضامن تأمین امنیت عمومی شهروندان است اما پایداری و ثبات آن نیازمند همراهی مردم قانونمدار و مسئولان ادارات و ارگان ها است تا در سایه این همت جمعی، فرصت ارتکاب جرم از قانون گریزان سلب شود.