پایگاه خبری تحلیلی امروله12:03 - 1395/12/19
فرمانده نیروی انتظامی سرپلذهاب:

اعتماد و تعامل مردم سرمایه گرانبهای نیروی انتظامی است/ برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان چهار شنبه سوری

مرصاد نیوز: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سرپلذهاب از برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان و کسانیکه به بهانه شادی در شب چهار شنبه سوری خبرداد و گفت: اعتماد ،مشارکت و تعامل مردم باپلیس مهمترین و گرانبهاترین سرمایه نیروی انتظامی است .

به گزارشامروله، سرهنگ محمدرضا یاری در گفتگو بابازی دراز،اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و پیش رو داشتن چهار شنبه آخر سال، مأموران نیروی انتظامی کنترل خود را بر بازار بیشتر و گشتهای متعددی در سطح شهرستان صورت می پذیرد.

 

وی وظیفه ذاتی نیروی انتظامی را برقراری نظم و امنیت در جامعه عنوان کرد و گفت: با افرادی که با هنجارشکنی و با استفاده از مواد محترقه غیرمجاز، مزاحم مردم شوند، برخورد قاطع خواهیم کرد.

 

یاری خاطرنشان شد: پلیس جهت برقراری نظم و امنیت با تمام قدرت با کسانیکه به بهانه شادی برای مردم مزاحمت ایجاد کنند، برخورد خواهد کرد.

 

وی درادامه افزود: اعتماد، مشارکت و تعامل مردم با پلیس سرمایه نیروی انتظامی است و ما از شهروندان می خواهیم همانند سابق در این زمان مهم نیز همکاری و تعامل لازم را با پلیس داشته باشند و در زمان وقوع حادثه و حتی جهت جلوگیری از بروز حادثه با مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

 

 فرمانده نیروی انتظامی شهرستان همچنین تصریح کرد: خانواده ها هم مواظب فرزندان خود در این مورد باشند تا سال آینده با تلخی برای هیچ کس رقم نخورد.