پایگاه خبری تحلیلی امروله21:05 - 1395/12/19
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان صحنه :

واکسیناسیون بیش از 160000 دام سبک و سنگین بر علیه بیماری تب برفکی در شهرستان صحنه انجام شده است

پایگاه خبری امروله : رئیس اداره دامپزشکی شهرستان صحنه گفت : واکسیناسسون بیش از ۱۵۸۰۰۰ دام سبک و بیش از ۲۰۰۰ راس دام سنگین بر علیه بیماری تب برفکی در شهرستان صحنه انجام شده است.

رامین سمیعیان در گفتگو باامروله، در راستای پیشگیری از شیوع بیماریهای دامی و حفظ سرمایه دامداران شهرستان شبکه دامپزشکی شهرستان صحنه از اول دی ماه تاکنون اقدام به واکسیناسیون ۱۵۸۲۶۰ راس گوسفند و بز با پوشش همه روستاه های شهرستان و  ۲۰۰۶ راس گاو و گوساله بر علیه بیماری تب برفکی نموده است.

 

وی ادامه داد : در همین مدت ۱۷۲۰ راس گاو و گوساله بر علیه بیماری لمپی اسکین که در چند سال گذشته در کشور مشاهده شده است واکسینه شده اند.

 

سمیعیان خاطر نشان کرد : واکسیناسیون تب برفکی و لمپی اسکین گاو و گوساله در روستاههای باقیمانده شهرستان به انجام خواهد رسید تا به لطف خدا و با زحمت همکاران به پوشش صد در صدی روستاه ها برسیم.

 

 رئیس اداره دامپزشکی شهرستان صحنه در پایان با اعلام شماره‌های تماس ۱۵۱۲ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ از شهروندان خواست تا موارد تخلف، انتقاد، پیشنهاد و نظرات خود را از این طریق به اطلاع کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه برسانند.