پایگاه خبری تحلیلی امروله13:03 - 1396/02/02
امام جمعه سرپلذهاب :

سپاه پاسداران نگهبان و محافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است / نقش مهم سپاه در افزایش توان دفاعی و سازندگی کشور

مرصاد نیوز:امام جمعه سرپلذهاب باتاکید بر نقش مهم سپاه در افزایش توان دفاعی و سازندگی کشور گفت : سپاه پاسداران نگهبان و محافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باتدبیر حکیمانه حضرت امام (ره) تشکیل گردید .

به گزارشامروله، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در گفتگو بابازی دراز، ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: دوم اردیبهشت هر سال یادآور تدبیرحکیمانه امام خمینی (ره) در تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که ایستادگی در برابر ابرقدرت های شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داد تا عزت و افتخار حسینی را بیش از پیش نصیب ملت غیور ایران کند.

 

وی هدف از تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن و کوشش در راه تحقق آرمان‌های الهی و گسترش حاکمیت قانون خدا دانست و گفت: تقویت توان دفاعی جمهوری اسلامی از راه همکاری با دیگر نیروهای مسلح و آموزش نظامی، از دیگر اهداف تشکیل این نهاد انقلابی است.

 

 

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب بیان داشت: پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه شئون کشور، اصلی ترین مأموریتی بود که از روزهای نخست از سوی حضرت امام خمینی (ره) و دیگر مسئولان کشور بر عهده سپاه گذاشته شد.

 

وی در پایان گفت: نگاهی به عملکرد سپاه در سنگر دفاع از انقلاب، خنثی سازی توطئه ها و خاموش کردن شعله فتنه های کور گروهک های داخلی و گذری بر عملکرد سپاه در سنگر سازندگی و طراحی و ساخت سلاح ها و تجهیزات فوق مدرن نظامی، همه گویای موفقیت های روزافزون این نهاد افتخارآفرین است.