پایگاه خبری تحلیلی امروله14:46 - 1396/02/30
فرماندار شهرستان صحنه:

روحانی بیش از ۵۹ درصد آرای شهرستان صحنه را کسب کرد

پایگاه خبری امروله : فرماندار صحنه، گفت: از مجموع آرا صحیح این شهرستان آقای حسن روحانی با ۲۹ هزار و ۹۶۵، آقای سید ابراهیم رئیسی ۱۸ هزار و ۸۲۰ رای، آقای مصطفی آقا میرسلیم ۳۲۲ رای و آقای سید مصطفی هامشی طبا نیز ۱۴۹ رای کسب کردند.

به گزارشامروله، شهریار عباس‌آبادی فرماندار صحنه، با بیان اینکه شمارش آرا در این شهرستان خاتمه یافته است،گفت: در مجموع 50 هزار و 715 نفر در این شهرستان رای داده‌اند، میزان مشارکت مردم صحنه‌ در انتخابات بیش از 75 درصد است.

 

وی با اشاره به اینکه انتخابات در شهرستان صحنه در امنیت و آرامش کامل انجام شد، افزود: نتایج ریاست جمهوری در شهرستان صحنه اعلام شده است و تا چند ساعت دیگر نتایج شورا ها نیز اعلام می شود.

 

عباس آبادی، با بیان اینکه آقای حسن روحانی با 29 هزار و 965 رای بیشتری آرا را در این شهرستان اخذ کرده است، اظهار کرد: آقایان سید ابراهیم رئیسی نیز 18 هزار و 820 رای، مصطفی آقا میرسلیم 322 رای و سید مصطفی هامشی طبا 149 رای در این شهرستان کسب کردند.

 

فرماندار صحنه، در پایان سخنانش، تصریح کرد: بیش از 59 درصد آرای مردم این شهرستان به حسن روحانی اختصاص داشته است و درصد آرا مردم شهرستان نیز به آقای رئیسی، یک درصد آرا به آقای میرسلیم و کمتر از یک درصد نیز به آقای هاشمی طبا اختصاص داشته است.

 

 

شبستان