پایگاه خبری تحلیلی امروله10:50 - 1396/03/30
مسئول تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی صحنه:

جشن پرهیزگاری در مساجد و هیئات مذهبی شهرستان صحنه برگزار شد

پایگاه خبری امروله : مسئول تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی صحنه از برگزاری جشن پرهیزگاری در 10مسجد و هیئت مذهبی این شهرستان خبر داد.

اکبر قارلقی در گفتگو باامروله، عنوان کرد : مردم شهرستان صحنه به پاس یک ماه روزه‌داری و تجدید قوای معنوی در ماه مبارک رمضان، آیین‌های جشن پرهیزگاری را همزمان با روز عید سعید فطر در مساجد، حسینیه‌ها و هیئات مذهبی این شهرستان برگزار می‌کنند.

 

 

وی با بیان اینکه همه ساله جشن پرهیزگاری در مساجد جامع شهرهای صحنه و میانراهان و هیئات مذهبی منتظران مهدی، قائم آل محمد، ابوالفضل‌العباس و محبان ثامن الائمه در روز عید سعید فطر با حضور گروه‌های مختلف مردم برگزار می‌شود،افزود: با هماهنگی اعضای شورای فرهنگ عمومی،کانون مداحان و شاعران آیینی، شورای هیئات مذهبی و روحانیان شبکه تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی صحنه،آیین‌های جشن پرهیزگاری همزمان با روز عید فطر در 10 مسجد، حسینیه و هیئت مذهبی این شهرستان با حضور گروه‌های مختلف موحدان روزه دار و سخنرانی مبلغین اعزامی برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است، بازدید گروهی مسئولان شهرستان از ایتام و مستمندان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران، مراکز درمانی و توانبخشی و ذبح قربانی از دیگر برنامه‌های عید سعید فطر در شهرستان صحنه خواهد بود.