پایگاه خبری تحلیلی امروله08:51 - 1396/07/06
فرمانده انتظامی شهرستان صحنه :

سارق مسلح متواری در شهرستان صحنه دستگیر شد

پایگاه خبری امروله : فرمانده انتظامی شهرستان صحنه گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان، به رغم شلیک های بی امان سارق مسلح، وی را دستگیر کردند.

به گزارشامروله، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهروز فخری" اظهار کرد: به دنبال دریافت نیابت قضایی از دادگستری و پلیس آگاهی یکی از استان های مرکزی کشور مبنی بر دستگیری سارق مسلح متواری شده از آن استان، اکیپ مجرب اطلاعاتی- عملیاتی جهت شناسایی مخفیگاه متهم و دستگیری وی آغاز به کار کرد.

 

این مقام انتظامی ادامه داد: بنا بر اخبار واصله، این فرد از سارقان خطرناک و دارای سوابق کیفری متعدد بوده و مسلح به سلاح گرم است.

 

سرهنگ فخری تصریح کرد: با کار اطلاعاتی شبانه روزی این تیم عملیاتی، مخفیگاه سارق ۳۰ ساله در یکی از روستاهای هم جوار شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر شد.

 

 

وی گفت: در جریان این عملیات، متهم که در زیر زمین یک منزل روستایی قدیمی مخفی شده بود، با سلاح گرم به سمت ماموران اقدام به شلیک کرد اما خوشبختانه با به کارگیری تاکتیک مناسب و استفاده از تجهیزات پلیسی، بدون هرگونه خسارت جانی دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه در پایان ضمن تقدیر از همکاری اهالی روستای مورد نظر، اضافه کرد: امروز تاثیر بزه دیدگی و ناامنی حاصل از بروز جرایم خشن قابل مقایسه با سایر جرایم نیست؛ بر همین اساس فرماندهی انتظامی شهرستان صحنه با جدیدت تمام ضمن تمرکز بر اقدامات کنشی و پیش کنشیِ پیشگیرانه در این حوزه، مقابله و برخورد با چنین جرایمی و در عین حال مرتکبان آن ها را در دستور کار دارد.