پایگاه خبری تحلیلی امروله16:31 - 1396/07/20
مدیر انجمن خوشنویسان صحنه :

هنر زیبا ترین تجلی حضور خداوند در عالم هستی است

پایگاه خبری امروله : مدیر و مدرس انجمن خوشنویسان شهرستان صحنه گفت : علی رقم اینکه در حوزه خوشنویسی در اوج فرهنگ و تمدن غنی هستیم اما متاسفانه مسئولین به این مسئله بها نمی دهند.

مرادزندی پیام مدیر و مدرس انجمن خوشنویسان شهرستان صحنه در گفتگو باامروله،  ضمن تبریک به مناسبت21 مهر ماه روز ملی وهفته خوشنویسی این هفته را به تمامی هنرمندان این عرصه تبریک گفت.

 

 

وی ادامه داد : انجمن شهرستان صحنه بابیش از 25 سال سابقه وبا هدف گسترش فرهنگ خط و خوشنویسی و ترویج ادب و اخلاق وجذب علاقمندان وهمچنین ایجاد نشاط وتحرک در بین افراد این مرز وبوم خدمتگذار میباشد.

 

زندی پیام خاطر نشان کرد : علی رقم اینکه در حوزه خوشنویسی در اوج فرهنگ و تمدن غنی هستیم اما متاسفانه مسئولین به این مسئله بها نمی دهند.            

 

 

 

 

وی تشریح کرد : با عطف به اینکه هدف انجمن خوشنویسان ترویج خوش خطی و زیبا نویسی در بین احاد جامعه است .لذا مهمترین مسئله امروزه دغدغه والدین خط فرزندانشان است که متاسفانه ازانجا که آموزش اولیه نوشتن از مدرسه شروع میشه  و با توجه به اینکه اموزگاران مقطع ابتدایی ما از لحاظ خوشنویسی تحریری به روز نشده اند وهمچنان به شیوه ی گذشته می نویسند وچون کتابهای درسی نیز به روش جدید خط نستعلیق تحریری هستند مشکلات وسردرگمی برای دانش اموزان به وجود امده لذا امیدواریم باکمک مسئولین اموزش و پرورش وهدایت معلمین و دانش اموزان به کلاسهای اموزش خوشنویسی بتوانیم در جهت اموزش صحیح به فرزندانمان کوشا باشیم .

 

 مدیر و مدرس انجمن خوشنویسان شهرستان صحنه در پایان ضمنا انجمن خوشنویسان صحنه در طول سال روزهای چهارشنبه با اموزش خوشنویسی قلم و تحریری( خودکار) در خدمت خواهران و برادران علاقمند به این هنر والا و مقدس میباشد.