پایگاه خبری تحلیلی امروله10:37 - 1396/09/04
فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه :

20 فعال سیاسی منحرف در صحنه ارشاد شده اند /دستگیری کلاهبردار میلیاردی توسط اطلاعات بسیج ناحیه صحنه

پایگاه خبری امروله : فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : 40 هزار بسیجی که در گردان های مختلف سازماندهی شده هستند این امادگی را دارند در هر نقطه ای که مقام معظم رهبری امر فرمایند حاضر شوند.

سرهنگ پاسدار عزت اله عظیمی ضمن گرامیداشت هفته بسیج در گفتگو با امروله،  عنوان کرد : ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه با توجه به ماموریت هایی که در حوزه های مختلف خود دارد توانسته خدمات بسیار موثر و مفیدی به مردم ارائه دهد.

 

وی در ادامه اشاره ای به کارهای فرهنگی انجام شده در سطح شهرستان داشت و بیان کرد : برای 30 نفر از زوج هایی که در آستانه طلاق بودند مشاوره های ازدواج انجام گرفته است که خداروشکر با نتیجه مطلوبی رو به رو شدیم و زوج ها به زندگی خودشان برگشتند.

 

سرهنگ عظیمی خاطر نشان کرد : در محل دربند صحنه یک پایگاه فرهنگی به نام شهید براهیم هادی دایر شده که درمناسبت های مختلف برنامه های گسترده ای از جمله برنامه های شاد و فرهنگی ، نشست بصیرتی و ... برگزار کرده است.

 

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه با بیان اینکه 10 نشست تحکیم خانواده با موضوع آسیب های اجتماعی برگزار شده است گفت : خدمت رسانی در موکب ها توسط بسیجیان ، برگزاری 12 یادواره شهداء ، اعزام بیست نفر برای آموزش مباحث تحکیم خانواده و نشست های بصیرتی انجام گرفته است.

 

180 نفر در شهرستان صحنه کسر خدمت سربازی به آنان تعلق گرفته است

 

سرهنگ عظیمی با بیان اینکه شهرستان صحنه بیش از 40 هزار بسیجی خواهر و برادر دارد تشریح کرد : 37 مورد وام به موثرین سپاه صحنه پرداخت شده واردوی زیارتی افرادبی بضاعت به مشهد مقدس به تعداد 47 نفر انجام گرفته است.

 

وی اشاره ای به وضعیت کسر خدمت سربازی به 180 فرد واجد شرایط داشت یادآور شد : هر کدام از این افرادبین 3 تا 6 ماه به انان کسر خدمت سربازی تعلق گرفته است.

 

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه ، اجرای میدان تیر ، سرکشی از خانواده شهداء ، جانبازارن ، ایثارگران ، آموزش تئوری ، عملی میدان تیر ،انواع آموزش ها برای 4100 نفر صورت گرفته است.

 

وی گفت : در سطح شهرستان صحنه 144 گشت عملیاتی در قالب تیم های سه نفره و شش نفره محسوس و نا محسوس در بین محله های شهر انجام گرفته است.

 

کلاهبردار میلیاردی در صحنه توسط سربازان گمنام (عج) ناحیه صحنه دستگیر شده است

 

سرهنگ پاسدار عزت اله عظیمی اشاره ای به خدمات درمانی و پزشکی این ناحیه داشت و گفت : بهداری سپاه صحنه در مناسبت های مختلف اقدام به برپایی ایستگاه سلامت ( تست فشار خون و قند خون ، ویزیت رایگان توسط پزشک ) انجام گرفته است.

 

وی اشاره ای به اطلاعات بسیج داشت و تصریح کرد : سربازان گمنام امام زمان(عج) این ناحیه در حال خدمت رسانی به مردم هستند که در مدت زمان اخیر یک فردی که کلاهبرداری میلیاردی انجام داده بود دستگیر و تحویل مقام قضایی دادند.

 

سرهنگ عظیمی اشاره ای به تلفن 114 اطلاعات بسیج داشت و گفت : این سامانه تلفنی به صورت رایگان در تمام ساعات شبانه روز در خدمت مردم شهرستان صحنه می باشد.

 

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه اشاره ای به تامین امنیت انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر توسط بسیجیان داشت و گفت : 20 منحرف سیاسی در شهرستان صحنه ارشاد شده است .

 

 

 

فضای مجازی شهرستان صحنه توسط قرارگاه فضای مجازی در حال رصد می باشد

 

وی با بیان اینکه فضای مجازی شهرستان صحنه توسط کارشناسان قرارگاه فضای مجازی این ناحیه در حال رصد و بررسی می باشد گفت : مقابله با جنگ نرم دشمن و روشن سازی این فضا برای تمام آحاد مردم از جمله جوانان در قالب برنامه های فرهنگی در حال انجام است.

 

سرهنگ عظیمی گفت : یک کارگاه تولید مشروبات الکلی در صحنه منهدم  و 300 لیتر انواع مشروبات کشف و ضبط شده و متهمان به مقامات قضایی معرفی شده اند.

 

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه اشاره ای به فعالیت های انجام شده در فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر داشت و بیان کرد : از مجموعه فرمانداری ، دفتر امام جمعه ، آموزش و پرورش ، هیات امنای مساجد که در برگزاری جلسات امر به معروف و نهی از منکر کمک بسیاری داشته اند تشکر می شود.

 

وی با بیان اینکه 95 نفرآموزش دیده ضابط قضایی در شهرستان صحنه وجود دارد بیان کرد : 4 مانور تذکر لسانی در سطح شهر صحنه و چاپ 3 هزار کارت امر به معروف و نهی از منکر در ماه مبارک رمضان انجام گرفته است.

 

سالن های ورزشی صالحین سپاه صحنه در خدمت همه آحاد مختلف مردم است

 

سرهنگ عظیمی گفت : تشکیل 30 گروه 10 نفر به نام طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر انجام گرفته است که این افراد در برنامه های تعریف شده خود به کار گیری شده اند.

 

وی تشریح کرد : در سطح شهرستان صحنه 5 پایگاه مقاومت جدید و 6 سوله ورزشی ساخته و تجهیز شده است که 4 سوله ورزشی در خود شهر صحنه ورزش وجود دارد که در خدمت همه اقشار مردم می باشد.

 

 

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : انجام آموزش عملی و تئوری میدان تیر بسیج دانش اموزی به تعداد 200 نفر انجام شده است.

 

وی اشاره ای به اجرای طرح هجرت در مدارس سطح شهر داشت و گفت : 210 نفر در قالب این اردو ها اقدام به رنگ آمیزی و زیبا سازی مدارس پرداختند.

 

 

 

521 نفر به راهیان نور اعزام شده اند

 

 

وی با بیان اینکه اردوهای یک روزه شهرستانی به تعداد 171 نفر انجام شده است گفت : 521 نفر به مناطق راهیان نور غرب و جنوب کشور و 108 نفر به اردوهای زیارتی قم و مشهد مقدس اعزام شده اند.

 

 

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : ارودی استانی یک روزه 405 و اردوی دانش آموزی 288 نفر انجام شده است.

 

سرهنگ عظیمی بیان کرد : فرزندان این شهرستان به عنوان مدافعین حرم در برابر تکفیری های داعش جنگیدند به طوریکه رضا عباسی از صحنه شهید مدافع حرم گردید.

 

 

سرهنگ پاسدار عزت اله عظیمی گفت : این 40 هزار بسیجی که در گردان های مختلف سازماندهی شده هستند این امادگی را دارند در هر نقطه ای که مقام معظم رهبری امر فرمایند با جان و دل حضور داشته باشند.