پایگاه خبری تحلیلی امروله22:01 - 1396/09/16

همایش بزرگ بصیرتی با موضوع «چهار دهه انقلاب و چالش های فرارو» در صحنه برگزار می شود

پایگاه خبری امروله : همایش بزرگ بصیرتی با موضوع «چهار دهه انقلاب و چالش های فرارو» ویژه دانشجویان در چهار باغ شهرستان صحنه برگزار می شود.

به گزارشامروله، رسول سلیمانی مسئول رسانه بسیج دانشجویی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه رازی، در جمع خبرنگاران عنوان کرد : به مناسبت روز دانشجو و در راستای بصیرت افزایی میان دانشجویان همایش بزرگ بصیرتی روز یکشنبه(۱۹ آذر) در مجتمع امام حسن مجتبی (ع)""چهارباغ""شهرستان صحنه برگزار می شود.

 
 
وی بصیرت افزایی و دشمن شناسی را از مهمترین مسائلی دانست که دانشجویان باید به صورت ویژه به آن توجه داشته باشند.
 
 
سلیمانی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بزرگترین دلیل «کارآمدی نظام»، را استمرار و بقای آن می دانند قشر دانشجو به عنوان یکی از اقشار اثرگذار، متفکر و مطالبه گر باید با بررسی چالش هایی که پشت سرگذاشته و اکنون در پیش رو داریم تمام توان خود را به کار گیرند تا شاهد اقتدار و عظمت روز افزون ایران اسلامی باشیم.
 
 
وی ابراز کرد: در همین راستا همایش بزرگ بصیرتی دانشجویان با عنوان « چهاردهه انقلاب و چالش های فرارو» در نظر گرفته شده است که از ساعت ۱۵ در مجتمع امام حسن مجتبی(ع) برگزار می شود.
 

 

مسئول رسانه بسیج دانشجویی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه رازی، خاطرنشان کرد: دکتر حسن عباسی رئیس مرکز بررسی های دکترینال امنیت بدون مرز اندیشکده یقین، در جمع دانشجویان به تحلیل و بررسی پیرامون این موضوع خواهند پرداخت.