پایگاه خبری تحلیلی امروله07:47 - 1396/09/16
یادداشت مهمان

عاشورا یعنی حقانیت امام حسین (ع) و حفظ آرمانهای الهی

عاشورا صرفا یک حادثه تاریخی نیست که به داوری های تاریخی حقانیت امام حسین (ع) و بطلان یزید نامشروع بودنش ختم گردد، بلکه عاشورا فراتر از سیستم های تاریخ ان,خود یک مکتب است ویک جرقه نیست بلکه یک جریان است.

به گزارشامروله،  محمد علیدخت فعال فرهنگی در یادداشتی نوشت: عاشورا صرفا یک حادثه تاریخی نیست که به داوری های تاریخی حقانیت امام حسین (ع) و بطلان یزید نامشروع بودنش ختم گردد، بلکه عاشورا فراتر از سیستم های تاریخ ان,خود یک مکتب است ویک جرقه نیست بلکه یک جریان است.

 

جریان ستیز دایم حق با باطل,جریان ستیز دایم نور با ظلمت است.و نهضت عاشورا حادثه دیروز نیست بلکه حادثه عبرت اموز امروز و فردا و فرداهاست و مکتب الهام بخش و عبرت اموز برای همه کسانی است که در پی زندگی ارمانی الهی اند.و انچه باید اموخت این است که حمایت از دین و رهایی از عبودیت غیرالهی و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است که در مکتب عاشورا نهفته است ، و هرچند در این راه هزینه هایی ولو به قیمت جان باشد پرداخت گردد.

 

در پایان یادداشت می توان افزود: از آن زمانی که مقتدای عشق و مولای شهیدان در غربت عاشورایی خویش ندای هل من ناصر ینصرنی را سرود تاکنون طنین ان در دل تاریخ چنان پیچیده است که گویی این فریاد جاری زمانی است که از حنجر خونین حسین برخاسته است تا هرزمان و هرمکان ازادگان جهان را به خود فراخواند.

 

لذا بر همه کسانی که به نوعی دغدغه اسلام و انقلاب اسلامی را دارند مخصوصا برما بسیجیان بعنوان مدافع حقیقی در وسط میدان باشیم و بنابر رهنمود حضرت امام راحل که فرمودند: نگذارید انقلاب بدست نااهلان و نامحرمان بیفتد. با استعانت از حضرت حق و تحت رهبری مقام معظم فرماندهی کل قوا توطیه خاینین را در نطفه خفه نموده و زمینه فرج حضرت حجت عج را فراهم اوریم.ان شاالله…

 

پایگاه خبری تحلیلی  امروله: انتشار یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.