پایگاه خبری تحلیلی امروله10:13 - 1396/10/23
به بهانه اپیدمی شدن یک رویه؛

جدلهای نا متعارف مدیران کل با مدیران ارشد کرمانشاه/ فیل لازم شدن روزنه ای که با بیل سد می شد

مرصادنیوز: طی ماه های اخیر چند خبر از جدل های نامتعارف مدیران میانی استان کرمانشاه با مدیران ارشد استان به گوش رسیده است که علی رغم رسانه ای نشدن آنها قابل بررسی هستند.

به گزارشامروله،  طی هفته ها و ماه های اخیر خبرهایی از جدل نامتعارف برخی مدیران میانی استان کرمانشاه از جمله مدیران کل برخی دستگاه های مرتبط با مسائل زیست محیطی و دستگاه های حوزه رسیدگی به بحران با مدیران ارشد کرمانشاه به گوش رسید.

فارغ از ضعف ها و کاستی های کارشناسی در حوزه مدیریتهای ارشد استان کرمانشاه که چاره آن می تواند حتی تغییرات مدیریتی باشد، اما بدون تردید دعواهای نامتعارف با الفاظ توهین آمیز که جایگاه مدیریتی معاونت های استانداری کرمانشاه را زیر سوال ببرد نه تنها کمکی به بهبود اوضاع نخواهد کرد بلکه اساسا جایگاه نظارتی و مدیریتی را برای همیشه خدشه دار می کند و یک تخلف تشکیلاتی است.

عدم مواجهه صحیح با چنین برخوردها و درگیری های لفظی نامتعارف از سوی برخی مدیران میانی با معاونین استانداری کرمانشاه کار را به مجادله یکی از مدیران کل (که حتی پرونده هایی با اتهامات تخلف متعدد دارد) با استاندار کرمانشاه کشانده است. اتفاقی که شاید اگر روزنه آن در سطح معاونین استانداری گرفته می شد، گسترش پیدا نمی کرد.