پایگاه خبری تحلیلی امروله08:48 - 1396/10/25
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه:

خانواده، هدف اصلی هجمه‌های فرهنگی دشمن است

پایگاه خبری امروله : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه گفت : خانواده، هدف اصلی هجمه‌های فرهنگی دشمن است؛ ماهواره و فضای مجازی نیز دو ابزار اصلی آنان برای رسیدن به این هدف است و متأسفانه آمار بالای طلاق، افزایش سن ازدواج و عدم تمایل جوانان برای تشکیل خانواده بیانگر موفقیت دشمن در این عرصه است.

سرهنگ پاسدار عزت اله عظیمی در گفتگو با امروله،  عنوان کرد : یکی از مهمترین و آشکارترین پیامدهای منفی فیلم ها و برنامه های شبکه های ماهواره ای،افزایش خشونت در جامعه است.

 

وی ادامه داد : تاثیر برنامه های ماهواره ای بر روی فرزندان خانواده ها بخصوص نوجوانان و جوانان بیشتر است، به طوری که این گروه زمان بیشتری را صرف تماشای برنامه های ماهواره ای می کنند.

 

سرهنگ عظیمی خاطر نشان کرد : این برنامه ها ارزش ها، باورها، تصورات، انتظارات و جهت گیری های ارزشی متفاوتی را تبلیغ و عرضه می کنند که باعث می شود به مرور زمان فاصله روانی بین والدین و فرزندان بیشتر و بیشتر شود و گسست نسلی بینجامد.

 

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : رواج ماهواره در خانواده ها تیرهای سه شعبه یزید و یزیدیان زمان می باشد که خانواده ها را هدف گرفته است.

 

وی یاداور شد : مردان و زنان بزرگ تاریخ، از خانواده‌های سالم و سعادتمند رشد کرده‌اند، فلذا دشمن برای ایجاد تزلزل در بنیان خانواده، هجمه‌های فرهنگی به‌ راه می‌اندازد و به ابزارهای مختلف متوسل می‌شود.

 

سرهنگ عظیمی در پایان گفت : خانواده، هدف اصلی هجمه‌های فرهنگی دشمن است؛ ماهواره و فضای مجازی نیز دو ابزار اصلی آنان برای رسیدن به این هدف است و متأسفانه آمار بالای طلاق، افزایش سن ازدواج و عدم تمایل جوانان برای تشکیل خانواده بیانگر موفقیت دشمن در این عرصه است.