پایگاه خبری تحلیلی امروله08:44 - 1396/11/24
گزارش خبری

جلسه تعیین تکلیف ترمینال و ساماندهی مسافرکش های برون شهری صحنه انجام شد

پایگاه خبری امروله : جلسه تعیین تکلیف ترمینال و ساماندهی مسافرکش های برون شهری صحنه با حضور مسئولین ذیربط در محل شورای اسلامی شهر برگزار شد.

به گزارشامروله، جلسه تعیین تکلیف ترمینال و  ساماندهی مسافرکش های برون شهری صحنه با حضور مسئولین ذیربط در محل شورای اسلامی شهر برگزار شد.

 

در این جلسه قنبرعلی منصوری عضو شورای شهر صحنه عنوان کرد : ترافیک موضوع داغ این سال های بسیاری از شهرهای بزرگ و کوچک کشورمان بوده و هست که متاسفانه با اجرای بسیاری از طرح ها و راهکارها هنوز به قوت خود باقی است.

 

وی ادامه داد : شهرستان صحنه نیز همانند بسیاری از شهرهای کشور و استان کرمانشاه با توسعه شهر نشینی و استفاده مردم از وسایل نقلیه با این معضل روبه رو بوده و ترافیک و حل آن تبدیل به یکی از دغدغه های اصلی مسئولان این شهر شده است.

 

منصوری خاطر نشان کرد : شهرستان صحنه با توجه به داشتن مناطق گردشگری تاریخی و بکر طبیعی هرساله در ایام تعطیلات نوروز و تابستان شاهد حضور گسترده مسافران و گردشگران از سراسر ایران می باشد.

 

عضور شورای اسلامی شهر صحنه گفت : از این رو شورای ترافیک شهرستان صحنه با برگزاری جلسات متعدد به دنبال راه حلی برای این معضل بوده و در این راستا همفکری و تعامل با سایر دستگاه های ذیربط برای دستیابی به راهکارهای مناسب را در دستور کار خود دارد.