پایگاه خبری تحلیلی امروله12:36 - 1396/12/22
امروله گزارش می دهد

ديدار فعالين عرصه طرح صالحين حوزه های مقاومت سپاه صحنه با امام جمعه اين شهرستان

پایگاه خبری امروله : فرماندهان، مسئولين تربيت و آموزش، طرح صالحين و مربيان حلقه های صالحين رده های بسيج سپاه صحنه با حجت الاسلام الیاسی امام جمعه و نماينده ولی فقيه در اين شهرستان ديدار كردند.

به گزارشامروله،  فرماندهان، مسئولين تربيت و آموزش، طرح صالحين و مربيان حلقه های صالحين رده های بسيج سپاه صحنه با حجت الاسلام الیاسی امام جمعه و نماينده ولی فقيه در اين شهرستان ديدار كردند.

 

حجت الاسلام الیاسی  امام جمعه صحنه ، در اين ديدارضمن تقدير و تجليل از طرح تربيتی صالحين گفت: كار تربيتی اصولا يك كار بزرگ زير بنايی است كه فعالين و مربيان و دست اندركاران اين طرح بايد سعه صدر داشته باشند چون كار تربيتی وقت بر است و يك كار فرهنگی و تربيتی و اصلاحی سالها طول می كشد تا به نتيجه برسد.

 


وی با اشاره به مبارزات حضرت امام(ره) عليه استبداد و استكبار در دوران قبل از پيروزی انقلاب اسلامی تصريح كرد كار حضرت امام(ره) در واقع يك عمل تربيتی بود كه سالها به طول انجاميد و به نتيجه ای رسيد كه يك ملت و در واقع ملتهای ديگر جهان را دگرگون ساخت و امروز ما ثمره كار تربيتی رهبر كبير انقلاب اسلامی را بخوبی مشاهده می كنيم.

 


الیاسی از دست اندركاران طرح صالحين خواست كه وقت بيشتری را برای اين امر صرف بكنند و از بهترين مربيان برای تربيت جوانان و نوجوانان استفاده كنند.

 

در ادامه حجت الاسلام امین اله سلیمانی تشریح کرد : یکی از اقدامات مفید و مؤثر سرگروههای صالحین در حوزه تربیتی است بنابراین سرگروهها باید از لحاظ علمی و در تمامی زمینه های مختلف سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و ... در حد بالاتر از متربیان قرار داشته باشند.

 

وی  با بیان اینکه مربیان و سرگروه های شجره طیبه صالحین خود باید افراد خود ساخته ای باشند تا بتوانند سربازان خوبی برای حضرت ولیعصر(عج) پرورش دهند، یادآور شد: پرورش بسیار مهم بوده و این رسالت عظیم برعهده شجره طیبه صالحین گذاشته شده است.

 

مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان صحنه گفت : تقویت باورهای دینی و توسعه اخلاق و رفتارهای اسلامی میان بسیجیان وتعلیم وتربیت مدیران ومربیان شایسته و کارآمد در عرصه های مختلف تربیتی و فرهنگی در جامعه است.