پایگاه خبری تحلیلی امروله12:52 - 1396/12/22
گزارش خبری

جلسه ستاد هماهنگی تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان صحنه برگزار شد

پایگاه خبری امروله : جلسه ستاد هماهنگی تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان صحنه صبح امروز با حضور اعضای ستاد در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارشامروله، جلسه ستاد هماهنگی تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان صحنه صبح امروز با حضور اعضای ستاد در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

فرماندار شهرستان صحنه در این جلسه ضمن اعلام آمادگی برای میزبانی از مسافران نوروزی اظهار داشت: با برنامه ریزی و فراهم نمودن امکانات مناسب تلاش شده است که به نحو شایسته ای از میهمانان نوروزی استقبال شود.

 

وی افزود: کلیه دستگاه های عضو این ستاد در امور مختلف اعم از خدمات جاده ای، بهداشت و سلامت، اسکان و امنیت با ھماھنگی با این ستاد موظف هستند تا در راستای ارائه خدمات به مسافران اوقات خوشی را برای هموطنان به ارمغان بیاورند.

 

وی یادآور شد: در ایام نوروز و همچنین ایام باقی مانده به نوروز، نظارت بر بازار باید مستمر ادامه داشته باشد و اجازه گران فروشی و افزایش قیمت ها داده نشود.

 

شهردار صحنه هم در این جلسه اظهار داشت: در راستای وظایف شهرداری و برای رفاه حال مسافران نوروزی اقدامات لازم انجام شده است.

 

کامران محمدی نژاد گفت: تلاش ما بر این است که امسال با کیفیت بهتر و بیشتر آمادگی  لازم برای مسافران و گردشگران نوروزی را داشته باشیم.