پایگاه خبری تحلیلی امروله18:13 - 1396/12/28
فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه:

سپاه از لحظه شروع به کار خود تا کنون خوش درخشیده است

پایگاه خبری امروله : فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : ما راه انقلاب اسلامی را انتخاب کرده ایم و قطعا در این راه مشکلاتی وجود دارد ولی همه ما باید با تفکر بسیجی مشکلات را کنار بزنیم و به راه خود ادامه بدهیم.

به گزارشامروله، سرهنگ پاسدار عزت الله عظیمی در مراسم تودیع و معارفه جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه عنوان کرد: سپاه در اولین سال های انقلاب توسط امام راحل تاسیس شد و از لحظه شروع به کار خود تا کنون خوش درخشیده است.

 

وی ادامه داد : هنوز مدتی از تشکیل سپاه و انقلاب اسلامی نگذشته بود که جنگ تحمیلی آغاز شد . جنگی که ایران ما با تمام کشور ها بود چرا که همه انواع تجهیزات به عراق می دادند.

 

سرهنگ عظیمی خاطر نشان کرد: پس از پایان جنگ تحمیلی هنگامی که دشمنان فهمیدند با جنگ سخت نمی توانند نظام اسلامی ما را بر اندازی کنند دست به فتنه و جنگ نرم زدند.

 

وی با بیان اینکه فتنه های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران تمام نشدنی است تشریح کرد : دشمنان در حال سیاه نمایی عملکرد سپاه و بسیج هستند .

 

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : ما راه انقلاب اسلامی را انتخاب کرده ایم و قطعا در این راه مشکلاتی وجود دارد ولی همه ما باید با تفکر بسیجی مشکلات را کنار بزنیم و به راه خود ادامه بدهیم.

 

سرهنگ پاسدار عزت الله عظیمی با اشاره به اینکه شهرستان صحنه دارای یک مردم با فرهنگ میباشد تشریح کرد : مردم صحنه در تمام مراسمات ملی و مذهبی شرکت می کنند و در تمام عرصه ها حاضر هستند.

 

در این مراسم از زحمات سرهنگ دوم پاسدار فریدون داوری تقدیر گردید و سرگرد پاسدار کاظمی به عنوان جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه معرفی گردید.