پایگاه خبری تحلیلی امروله10:36 - 1397/01/20
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه خبر داد:

مختومه شدن۱۰ هزار و ۵۱۰ پرونده تعزیراتی در استان کرمانشاه

مرصادنیوز: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، از مختومه شدن۱۰ هزار و ۵۱۰ پرونده تعزیراتی در استان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارشامروله، به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، داریوش جودکی گفت: در سال ۹۶ بیش از ۱۰ هزار و ۸۰۳ فقره پرونده از سوی دستگاه های نظارتی استان کرمانشاه و شکایات مردمی به تعزیرات حکومتی وارد شده که تعداد ۱۰ هزار و ۵۱۰ فقره آن مختومه و تعداد معدودی به علت کار کار شناسی و ورود در ماه های پایانی سال در دست اقدام است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در  ادامه به جرائم صادره برای پرونده های وارده اشاره کرد و گفت: در سه بخش کالا و خدمات، قاچاق و پرونده های بهداشتی در سال گذشته بیش از ۸۸۰ میلیارد و  ۱۴۹ میلیون و ۲۵ هزار و ۹۱۹ ریال جریمه صادره شده که اجرای احکام تعزیرات حکومتی در حال وصول جرائم صادره است.

وی سپس به تفکیک پرونده های وارده در بخش های سه گانه پرداخت و گفت در بخش تخلفات کالا و خدمات بیش از ۸۵۴۸ فقره پرونده وارده بوده که متخلفان به مبلغ ۳۷ میلیارد و ۲۶۶ میلیون و ۶۷۸ هزار و ۳۲۵ ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شده اند.

جودکی در ادامه به پرونده های وارده در بخش کالا و ارز اشاره کرد و گفت: از ۱۷۹۳ فقره وارده به شعب تعزیرات حکومتی علاوه بر رسیدگی ۱۰۰ درصدی به کلیه پرونده ها، قاچاقچیان علاوه بر ضبط کلیه کالا های مکشوفه به مبلغ ۸۳۱ میلیارد و ۶۹۴ میلیون و ۲۶۰ هزار و ۹۴ ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شده اند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به ۴۶۲ فقره پرونده بهداشتی وارده به تعزیرات حکومتی گفت: علاه بر رسیدگی ۱۰۰ درصدی به پرونده های متخلفان به مبلغ ۱ میلیاردو ۱۸۸ میلیون و ۸۷ هزار و ۵۰۰ ریال  محکوم شده اند.

وی، طی پیامی خواستار همکاری مردم با اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در راستای مبارزه با تخلفات اقتصادی و حمایت از کالای ایرانی با ارائه گزارشات تخلفات اقتصادی به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تلفن ۱۳۵و همچنین تلفن ۱۲۴بازسی و نظارت  شدو افزود: تعزیرات حکومتی در صورت مشاهده تخلف بدون اغماض اعمال قانون خواهد کرد.