پایگاه خبری تحلیلی امروله08:39 - 1397/01/26
گزارش خبری

بانوان نقش بسیار مهمی در فضای خانواده دارند

پایگاه خبری امروله : فرماندار شهرستان صحنه گفت : بانوان بعنوان ایفا کنندگان نقش مادر و همسر و خواهر در جامعه می توانند بر فضای خانواده تاثیر بسزایی داشته باشند .

به گزارشامروله،  جمعی از بانوان فرهیخته و فعال شهرستان صحنه با فرماندار این شهرستان دیدار کردند .

 

در این نشست نورالدین فرزادی پور ضمن تشکر از فعالیت ها و افتخاراتی که بانوان شهرستان در یکسال گذشته برای شهرستان رقم زده اند گفت : نقش آفرینی و ادای وظیفه در قبال جامعه ، نوعی جهاد است و بانوان شهرستان باید با احساس مسولیت ، مشارکت فعال در اجتماع داشته باشند چرا که بانوان بعنوان ایفا کنندگان نقش مادر و همسر و خواهر در جامعه می توانند بر فضای خانواده تاثیر بسزایی داشته باشند و از بروز بسیاری از آسیب های اجتمایی و تنش ها در خانواده جلوگیری کرده و نقش کلیدی را در مسایل اجتماعی بازی کنند.

 

 

وی همچنین در این نشست صمیمانه با بانوان فعال  شهرستان گفت: بانوان همیشه نقشی اساسی در توسعه و پیشرفت کشور داشته اند و در حال حاضر که شاهد بالا رفتن آمار طلاق در جامعه هستیم  ورود موثر زنان متعهد برای تربیت نسلی پویا و متعهد به خانواده و مسولیت پذیر می تواند در کاهش آمار طلاق و ناهنجاری های اجتماعی تاثیرگذار باشد.

 

 فرزادی پور  با تأکید بر حل مشکلات اجتماعی توسط خود مردم گفت : ظرفیت بسیار عظیمی در سازمانهای مردم نهاد متشکل از بانوان در حوزه های مختلف آموزشی ، کارآفرینی و غیره وجود دارد می تواند جوابگوی بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی باشد.

 

 در پایان فرماندار صحنه ضمن پاسخگویی به سوالات مطرح شده و ارائه مختصر گزارشی از فعالیت های دولت گفت : ان شاا.. با استفاده از ظرفیت های بانوان و نقش الگویی آنها در جامعه با همدلی  و همراهی همه بانوان بتوانیم شاهد توسعه و پیشرفت شهرستان در عرصه های مختلف باشیم.