پایگاه خبری تحلیلی امروله00:48 - 1397/02/04
فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه:

خانواده شهدا و جانبازان افتخارنظام جمهوری اسلامی ایران هستند

پایگاه خبری امروله : فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : جانبازان ما ولی نعمت ما هستند و دیدار با آنان نوعی سپاسگذاری از تلاش‌های آنان برای حفظ میهن و ارزش‌های دینی ایران اسلامی است.

به گزارشامروله، در راستای تجلیل از جانبازان هشت سال دفاع مقدس فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه  به همراه جمعی از مسولین به دیدار جانبازان صحنه ای رفتند.

 

در حاشیه این دیدار سرهنگ پاسدار عزت اله عظیمی در گفتگو باامرولهاظهار داشت: جانبازان ما ولی نعمت ما هستند و دیدار با آنان نوعی سپاسگذاری از تلاش‌های آنان برای حفظ میهن و ارزش‌های دینی ایران اسلامی است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه ایثارگری شهدا و جانبازان سبب شد تا امروز پرچم جمهوری اسلامی در دنیا به اهتزاز در آید، اظهار کرد: خانواده شهدا و جانبازان افتخارنظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

سرهنگ عظیمی با اشاره به اینکه جانبازان بهترین الگو برای دولتمردان هستند، تصریح کرد : صبر و مقاومت جانبازان مثال‌زدنی است زیرا تاثیر فداکاری جانبازان در جامعه کمتر از ایثار شهدا نیست و باید آنها را الگوی خود و جوانان قرار دهیم.

 

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه در پایان گفت : جانبازان بالا ترین سرمایه خود که همان سلامتی آنها است را برای انقلاب گذاشتند و لذا این ممهم مسئولیت همگان را در برابر آنها سنگین ترمی کند.

 

گفتنی است، در این دیدارها به این خانواده های والامقام لوح سپاس وهدایایی به رسم یاد بود، اهدا شد.