پایگاه خبری تحلیلی امروله16:41 - 1397/02/05
گزارش خبری

به مناسبت اعیاد شعبانیه از خانواده شهدای روستاهای تابعه شهرستان صحنه بازدید و سرکشی شد

پایگاه خبری امروله : جانشین فرماندهی ناحیه ، مسئول نیروی انسانی و فرماندهی حوزه مقاومت امام حسین(ع) سپاه شهرستان صحنه به مناسبت اعیاد شعبانیه از خانواده شهدای روستاهای تابعه بازدید و سرکشی کردند.

به گزارشامروله،  جانشین فرماندهی ناحیه ، مسئول نیروی انسانی و فرماندهی حوزه مقاومت امام حسین(ع) سپاه شهرستان صحنه به مناسبت اعیاد شعبانیه از خانواده شهدای روستاهای تابعه بازدید و سرکشی کردند.

 

در این دیدار سرگرد مسعود کاظمی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا بزرگترین میراث ما هستند، افزود: امنیت و آرامشی که امروزه در کوچه و محله ها حاکم است مرهون ازخودگذشتگی و ایثار شهدا بوده است.

 

وی با اشاره به جایگاه رفیع شهید و شهادت اظهار داشت: خانواده شهدا قدر خود و شهدای تقدیم شده خود به اسلام را بدانند چراگه اگر مقایسه ای با صدر اسلام داشته باشید، در آن دوران نیز با همین اخلاص و ایثار پا در رکاب پیامبر و ائمه در راه حفظ حریم اسلام و ولایت گذاشتند.

 

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت :  الگو گرفتن از زندگی شهدا را برای همه مردم بخصوص جوانان پر اهمیت دانست و گفت: اگر در زندگی دنبال سعادت و رضای خدا هستیم پس چنین شهدایی الگوی کامل برای ما هستند.

 

شهیدان، طلایه داران عرصه مقاومت و ایثار هستند

 

 در ادامه سروان صادق مرادی خواه با بیان اینکه یکی از مصادیق بزرگداشت شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران است، تصریح کرد:  شهدا بهترین الگوی قهرمانی به جوانان است تا بتوانند از زندگی این انسان های بزرگ درس بگیرند.

 

وی خاطر نشان کرد: شهیدان، طلایه داران عرصه مقاومت و ایثار هستند و اطاعت از راه و مرام شهیدان بر تمامی ملت بصیر و ولایی ایران واجب است.

 

مسئول نیروی انسانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه در پایان با بیان اینکه شهیدان شفیع ما در روز جزا هستند، اضافه کرد: صبر، گذشت و پایداری خانواده شهدا هدایتگر راه ایجاد امنیت در نظام جمهوری اسلامی است.